vraag

verlengen abonnement mobiel lukt niet

• 13 september 2020
  • 7 reacties
  • 382 x bekeken

Hallo,

ik kan sinds vandaag verlengen, nou probeerde ik dat te doen maar ik wil niet de toestelkosten in een keer betalen maar gespreid. Alleen als ik mijn gegevens invul kan ik alleen vooraf betalen als optie. Terwijl ik ergens anders had berekend dat het gewoon goed moet zijn qua mijn salaris en woonlasten. 

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Bel morgen even de klantenservice, die kunnen je helpen met een verlenging.

Oké doe ik dat bedankt! 

Reputatie 7
Badge +1

Hallo,

ik kan sinds vandaag verlengen, nou probeerde ik dat te doen maar ik wil niet de toestelkosten in een keer betalen maar gespreid. Alleen als ik mijn gegevens invul kan ik alleen vooraf betalen als optie. Terwijl ik ergens anders had berekend dat het gewoon goed moet zijn qua mijn salaris en woonlasten. 

Misschien staat er nog een BKR registratie open?

Reputatie 5
Badge

Hey @bryanvandenhooven,

Welkom op de Community! We willen natuurlijk graag dat je bij ons blijft.  
Er kunnen meerdere redenen zijn waarom de verlenging niet lukt. Dit kan bijvoorbeeld aan een BKR registratie liggen zoals @pipodeclown zegt of je bent misschien iets te vroeg met jouw verlenging. Heb je inmiddels de klantenservice gesproken en is het gelukt met jouw verlenging? We horen graag van je! Als je meer vragen hebt laat het dan weten. De Community staat voor je klaar! :muscle:

Hey,

bedankt voor de informatie beide. Zou kunnen zijn van mijn verleden iets, maar als ik bij bijvoorbeeld kpn of Vodafone dit zelfde abonnement probeer dan zou het wel kunnen met dezelfde Gegevens. Dus dat is vreemd toch? Als ik inlog op mijn tele 2 staat er ook dat ik al kan verlengen. Ik probeerde net te bellen maar er zaten 10 wachtende voor me en heb ook nog meer te doen.. ik bel morgen opnieuw. 

Reputatie 7
Badge +1

De banner dat je kan verlengen staat er soms ten onrechte. Je kunt het beste naar de einddatum van je lopende contract kijken. Als je maximaal 120 dagen voor de einddatum bent, dan is je abonnement verlengbaar.

Hallo,  

mijn contract loopt tot 13 januari.. dus dat zou goed moeten zitten lijkt mij. Ik bel morgen de klantenservice wel even op. Alsnog Bedankt!

Reageer