vraag

verlengen abonnement mobiel lukt niet

  • 9 juni 2020
  • 3 reacties
  • 195 x bekeken

Ik wil mijn Abbonoment  verlengen maar het lukt niet. Ik heb geen openstaande facturen maar iedere keer als ik dan een nieuw toestel uit kies en alles heb ingevoerd staat in de mail dat ze het afkeuren. Waarom? 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dan kun je het beste even de klantenservice bellen. Die kunnen ook een verlenging uitvoeren. Wellicht dat je tegen BKR normeringen oploopt als je een te grote lening wilt afsluiten?

Reputatie 7
Badge +1

Er staat in de mail niet een reden van afkeuren? Bijvoorbeeld omdat je door één van de checks niet bent gekomen? Waarschijnlijk kom je dan niet door de (wettelijke) inkomenstoets in combinatie met de ruimte volgens BKR. Mogelijk heb je nog een andere lening lopen, een creditcard of een hypotheek, daarmee wordt je leenruimte behoorlijk verkleind.

Welke datum is de einddatum van je lopende contract? Je kunt namelijk vanaf 120 dagen voor de einddatum pas verlengen. Dat zou ook nog een reden kunnen zijn.

Reputatie 4
Badge

Hey @Marvb1,

Super dat je heb besloten om te verlengen!
We houden van trouwe klanten.
Maar wat ging er mis?
Is het inmiddels gelukt met jouw verlenging?
Als het nog niet gelukt is dan helpen we je meteen verder.


Ik hoor graag van je!:thumbsup:

Reageer