beantwoord

Verlengen abonnement

• 30 May 2019
  • 2 reacties
  • 189 x bekeken

• Snapt hoe het werkt
  • 14 reacties
Het is weer tijd om mijn abonnement te verlengen.
Tijdens het process word er aangegeven dat bij bezorging om een legitimatiebewijs gevraagd word.. Het probleem is, ik ben de komende maanden in het buitenland maar ik zou toch graag mijn abonnement willen verlengen.

Enig idee of/hoe dit mogelijk kan zijn?

Mvg,

Jesse
icon

Beste antwoord door Frenk van Tele2 31 May 2019, 14:29

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge
Het is wel mogelijk iemand anders te machtigen om het pakketje aan te nemen maar daar is dan weer een getekend machtigingsformulier voor nodig. Ook moet de gemachtigde dan jouw legitimatie (en die van hem-/haarzelf laten zien (dit mag geen kopie zijn). Ten slotte wordt moet de gemagtigde in het bezit zijn van je bankpas. Een link naar het machtigingsformulier vind je hier.

Afhankelijk van de omstandigheden valt dit te regelen maar het vergt wel een gecoördineerde inspanning 😉
Reputatie 4
Badge +2
Voor zover ik weet is dat onmogelijk, je moet altijd zelf aanwezig zijn met je eigen legitimatie.
Maar je hoeft niet te verlengen, je oude abonnement loopt gewoon door met dezelfde prijs die je nu betaald.
Als je een toestel op afbetaling hebt gekocht, die in die maandelijkse prijs zit, vervalt die aflossing natuurlijk wel.