beantwoord

Verlengen abonnement

• 28 maart 2018
  • 4 reacties
  • 376 x bekeken

Goedemiddag,

Zojuist heb ik mijn abonnement met succes verlengd.
Hiervan heb ik ook al een bevestiging gehad per mail.

Echter staat er vermeld: "vòòr 23:59 besteld, morgen in huis!" op de website.
Maar mijn startdatum van mijn nieuwe contract staat ingesteld op 29.07.2018.

Betekend dit nou dat ik morgen mijn toestel ontvang, of pas rond de periode van 29.07.2018?
Mocht dit laatste het geval is, is het dan mogelijk om de startdatum van het nieuwe contract met ingang van morgen in te laten gaan?
Dit zodat ik morgen alsnog mijn toestel ontvang.

van Dijk
icon

Beste antwoord door Estherunlimited 30 maart 2018, 09:58

Goedemiddag,

Betekend dit nou dat ik morgen mijn toestel ontvang, of pas rond de periode van 29.07.2018?
Mocht dit laatste het geval is, is het dan mogelijk om de startdatum van het nieuwe contract met ingang van morgen in te laten gaan?

van Dijk

Wanneer je verlengd ontvang je je toestel meteen. Je nieuwe abonnement gaat pas in wanneer het oude eindigt. Je hebt dus geen dubbele kosten.

Dat er nog steeds op de website staat voor 23.59 besteld morgen in huis kan wel maar dan via Mobiel.nl of Belsimpel. Bij Tele2 zelf wacht je af tot je een mail ontvangt van de bezorgdienst. Daarom verlengen steeds meer klanten niet meer rechtstreeks viaTele2 maar via de genoemde retailers. Deze leveren veel sneller en vaak ook goedkoper.Zeker de moeite waard om eerst te vergelijken
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Er wordt niet gewacht met het uitleveren van je toestel tot juli. Je gaat bericht van de vervoerder ontvangen over wanneer je toestel wordt geleverd. De ervaring leert echter dat de volgende dag bezorgen vaak wat te enthousiast is ingeschat.
Reputatie 6
Badge
Hoi vandijkzwolle

Welkom op het forum van Tele2,

Je toestel ontvang je zodra je een mail hebt gekregen van de OPDm met hen maak je de afspraak.

Fijne dag,

Arjan van Tele2
Reputatie 7
Badge
Goedemiddag,

van Dijk

Wanneer je verlengd ontvang je je toestel meteen. Je nieuwe abonnement gaat pas in wanneer het oude eindigt. Je hebt dus geen dubbele kosten.

Dat er nog steeds op de website staat voor 23.59 besteld morgen in huis kan wel maar dan via Mobiel.nl of Belsimpel. Bij Tele2 zelf wacht je af tot je een mail ontvangt van de bezorgdienst. Daarom verlengen steeds meer klanten niet meer rechtstreeks viaTele2 maar via de genoemde retailers. Deze leveren veel sneller en vaak ook goedkoper.Zeker de moeite waard om eerst te vergelijken
Reputatie 6
Badge
Hoi vandijkzwolle

Ik zie dat je toestel is geleverd.
Ik sluit daarom dit topic.

Fijne dag,

Arjan