beantwoord

Verlengen abonnement

• 21 januari 2015
  • 1 reactie
  • 94 x bekeken

Beste,

over een maandje, anderhalf, mag ik mijn abonnement verlengen bij jullie.
Nu valt er te kiezen voor een SIM-only of een compleet nieuw toestel met hetzelfde abonnement, zeggen jullie.

Dit is echter niet het geval.
Ik heb zo'n 2 jaar geleden mijn telefoon, een Samsung Galaxy Note II, bij jullie gekocht voor €6,05 in combinatie met een abonnement van €38,00 per maand voor 1500MB en 300bel/sms. Nu was het mijn idee eenzelfde abonnement bij jullie af te sluiten, waarbij ik dus een nieuwe telefoon zou 'krijgen' en zo'n €38,00 per maand zou betalen. Dus heb ik gekeken naar de mogelijkheden in combinatie met een Samsung Galaxy Note IV, maar die vind ik nogal vaag.

Stel ik neem een abonnement van €33,00, wat jullie goedkoopste abonnement is met deze telefoon. Dan is de telefoon 'gratis' en betaal ik in het abonnement €25,00 per maand voor de telefoon en €8,00 voor maar 100MB en150bel/sms. Bij mijn voorgaande telefoon was het zo dat hoe hoger en groter het abonnement des te goedkoper de telefoon werd. Ik had dus gehoopt dat de kosten van de telefoon per maand geen €25,00 zouden zijn, maar minder als ik een grotere bundel zou nemen. Graag zou ik namelijk gaan voor een bundel van 2000MB en 300bel/sms, maar dan ben ik meteen €47,00 per maand kwijt..

Dat ik iets extra zou moeten betalen omdat de 1500MB bundel niet meer bestaat en ik dus een 2000MB bundel moet nemen begrijp ik. Maar dat ik dan vervolgens, als bestaande klant want ik wil tenslotte verlengen, geen korting krijg op de telefoon en/of het abonnement vind ik raar en zou ik graag wat uitleg over willen hebben.

En dan nog iets, als ik dan bel om dit aan een medewerker te vragen krijg ik het antwoord; 'Ja, maar dat is gewoon zo'. Ok, nou, bedankt dan maar..

Met vriendelijke groet,

Bas
icon

Beste antwoord door Lotte van Tele2 22 januari 2015, 17:22

Hoi Bas,

Bedankt voor je uitgebreide bericht.
Ik zie dat mijn collega Leonie je zojuist geholpen heeft op Facebook.
Ik wil je vragen de conversatie daar verder te voeren, zodat we niet twee losse gesprekken krijgen. :)
Mocht je in de toekomst nog een vraag hebben, laat het ons weten!

Groetjes, Lotte
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +5
Hoi Bas,

Bedankt voor je uitgebreide bericht.
Ik zie dat mijn collega Leonie je zojuist geholpen heeft op Facebook.
Ik wil je vragen de conversatie daar verder te voeren, zodat we niet twee losse gesprekken krijgen. :)
Mocht je in de toekomst nog een vraag hebben, laat het ons weten!

Groetjes, Lotte