beantwoord

verlengen

  • 13 januari 2020
  • 3 reacties
  • 150 x bekeken

Hoi! Ik deed de

van TELE2 en er staat dat mijn einddatum in juni is, maar dat ik nu al kan verlengen. Maar dan probeer ik te verlengen en dan staat er dat ik geen abonnement heb dat in aanmerking komt met verlenging.

icon

Beste antwoord door pipodeclown 13 januari 2020, 23:52

Lijkt me niet correct, dat mag vanaf 120 dagen voor einddatum contract.

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 4
Badge

Hoi @Yanick.haspels op instagram 

Bedankt voor het melden, we geven het door. Dit zou normaal gepsroken pas 120 dagen voordat jouw abonnement is afgelopen kunnen. Excuses voor het ongemak.
Als jij inlogt op jouw Mijn Tele2 omgeving dan heb je aan de linkerkant een aantal opties. 
Klik op de optie : Contract vernieuwen 

Daar staat wanneer jij kan verlengen! :thumbsup:

Bij alle abonnementen kun je vanaf vier maanden voor het einde van je abonnement verlengen. Je ziet een melding in MijnTele2 of de app dat je kunt verlengen. Hier vind je ook de einddatum van je contract. 

Heb je een Sim Only abonnement? Of heb je een maandelijks opzegbaar abonnement met afbetaalde telefoon? Dan kun je je abonnement verlengen naar een abonnement met telefoon zodra je minimaal vier maanden klant bent en de eerste twee facturen zijn betaald.

Reputatie 7
Badge +1

Lijkt me niet correct, dat mag vanaf 120 dagen voor einddatum contract.

Reputatie 7
Badge +4

Bel even de klantenservice. Die kunnen dat direct met je regelen.

Reageer