beantwoord

Verlengen

  • 11 september 2019
  • 2 reacties
  • 125 x bekeken

Verlengen lukt niet in mijntele2. Verbruik is ook niet zichtbaar....
icon

Beste antwoord door Bernadet van Tele2 12 september 2019, 10:15

Hi PvDoorn,

Goed dat je wilt verlengen maar jammer dat het je niet lukt via MijnTele2.

er zijn inderdaad wat problemen met MijnTele2 app maar MijnTele2 vanaf de site zou het moeten doen. Wat betreft je verbruik, kun je eens naar Je Producten gaan en dan terug naar je Verbruik?
Als dit werkt, kun je vanaf daar ook verlengen.

Lukt het niet, dan kun je nog cookies verwijderen of een incognito window openen en tot slot zou je nog een andere internet browser kunnen proberen.

Gr, Bernadet
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 3
Badge
Hi PvDoorn,

Goed dat je wilt verlengen maar jammer dat het je niet lukt via MijnTele2.

er zijn inderdaad wat problemen met MijnTele2 app maar MijnTele2 vanaf de site zou het moeten doen. Wat betreft je verbruik, kun je eens naar Je Producten gaan en dan terug naar je Verbruik?
Als dit werkt, kun je vanaf daar ook verlengen.

Lukt het niet, dan kun je nog cookies verwijderen of een incognito window openen en tot slot zou je nog een andere internet browser kunnen proberen.

Gr, Bernadet
Reputatie 3
Badge
Omdat ik geen reactie meer heb gekregen, sluit ik dit topic.

Nog een fijne dag 🙋