beantwoord

verlengen

• 8 mei 2019
  • 7 reacties
  • 620 x bekeken

mijn telefoon doet het sinds vandaag niet meer maar ik mag pas over 4 dagen mijn abonnement verlengen. is er een mogelijkheid om dit eerder te kunnen doen?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 13 mei 2019, 14:21

Wat jammer dat je toestel defect is. Verlengen met een nieuw toestel kan 4 maanden voor de einddatum. Je kunt deze zien in je Mijn Tele2 account onder het overzicht van je producten.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Je abonnement stopt niet als je contract is afgelopen, deze loopt na einddatum contract gewoon door. Verlengen helpt dan ook niet, dus moet er een andere oorzaak zijn. Heb je je instellingen gecontroleerd, toestel gereset, zijn er openstaande facturen?
Je abonnement stopt niet als je contract is afgelopen, deze loopt na einddatum contract gewoon door. Verlengen helpt dan ook niet, dus moet er een andere oorzaak zijn. Heb je je instellingen gecontroleerd, toestel gereset, zijn er openstaande facturen? Ik ben van plan om een nieuw abonnement af te sluiten met telefoon bij tele2 zodat ik die nieuwe telefoon de komende vier maanden al wel kan gebruiken.
Je zult dan moeten wachten totdat je kunt verlengen, eerder kan niet.
Je nieuwe Smartphone krijg je dan wel en kun je dan ook gewoon gebruiken.
Abo gaat pas in als de oude is afgelopen.
Reputatie 7
Badge +2
Als je alleen een Sim only hebt, mag je al verlengen met toestel. Als je een abonnement met toestel hebt, dan kan verlengen pas 4 maanden voor einddatum.
Reputatie 4
Badge
Wat jammer dat je toestel defect is. Verlengen met een nieuw toestel kan 4 maanden voor de einddatum. Je kunt deze zien in je Mijn Tele2 account onder het overzicht van je producten.

Groet Petra
Reputatie 7
Badge +2
Nu zijn die vier dagen om, toch?
Reputatie 4
Badge
Inmiddels wel daarom topic gesloten.