Verlengen

• 15 augustus 2016
  • 7 reacties
  • 168 x bekeken

Goedemiddag,

Ik heb op 11-11-2015 een abonnement afgesloten en kreeg daar een Nokia Lumia bij.
Met deze telefoon zijn niets anders dan problemen en heeft mij al 70 euro aan reparatie gekost.
Nu wil ik graag mijn abonnement al verlengen en een iets duurdere nemen, is dit tussentijds mogelijk?
Nu is het geluid van het toestel weer kapot, graag hoor ik van jullie

Met vriendelijke groet

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Badge +4
Hoi GeaWiiteveen,

Bedankt voor je vraag en welkom op het forum!

Aangezien je het contract nog geen jaar hebt vermoed ik niet dat je het nu al kunt verlengen. Heb je geen garantie meer op het toestel? Je zegt dat het al geld heeft gekost dus ik denk dat het veilig is om die aanname te doen. Klopt dat?

Groetjes Maurice
Nee klopt, maar het was via Castel Telecom en niets dan ellende met deze telefoon. Al eerder contact gehad jullie.
De Telefoon staat al een logo in van Vodafone als ik hem opstart maar dat was volgens Castel normaal( beetje vreemd want heb een Tele2 abonnement.
Toen ik de telefoon kreeg wilde de simkaart er niet in en volgend Castel was dit mijn fout en moest dit toestel worden opgestuurd en gingen ze kijken wat er aan de hand was. Gevolgen waren 70 euro reparatie kosten door mijn fout terwijl ik het toestel niet eens gebruikt had. Vodafone logo staat er nog in en nu valt het geluid steeds uit. Bij Castel al gezegd dat dit een gebruikt toestel is omdat het van Vodafone en het Italiaans! Het wordt met hun en welles niettus strijd. Netwerk van Tele2 geen problemen mee maar het toestel is 10x bagger
Badge +4
Ja dit klinkt inderdaad niet best. Helaas kan ik je wat betreft het toestel niet helpen, daarvoor moet je echt bij Castel Telecom zijn (hoe vervelend dat ook is). Het lijkt erop alsof het een branded toestel van Vodafone is. Verklaart ook waarom de simkaart eerst niet gepakt werd. Het enige dat ik je kan bieden is een voordelig nieuw abonnement. Feitelijk betaal je bij ons het toestel op afbetaling en onze proposities zijn erg goedkoop. Blijft natuurlijk wel een feit dat je er dan een nummer bij krijgt, goed je hoeft er natuurlijk niets mee te doen.

Ik begrijp dat dit niet direct is waar je naar op zoek bent. Als ik je goed begrijp wil je gewoon graag een ander toestel. Het alternatief is er 1 loskopen.

Mocht je het toestel niet los willen kopen en dus geïnteresseerd bent hoor ik dat graag.
Ja het zal wel moeten een voordelig abonnement, fijn dat jullie dat aanbieden want dit is ook niet wat.

Ik wil ook wel een iets duurder abonnement ipv deze maar dat zal wel niet mogelijk zijn?

Hoe gaan we dit doen? Krijg ik bericht op mijn tele2?

Dank je voor je hulp want baal hier echt van
Badge +4
Ik probeer in ieder geval met je mee te denken. Welk toestel heb je interesse in, dan kijk ik wat er mogelijk is!
Een Samsung Galaxy S6 of S7
Badge +4
Ik zie dat je al een Samsung Galaxy S6 kunt krijgen voor €18 per maand (er komt wel €10 pm bij voor 100 min/sms + 1000 MB). Dit komt dan bovenop je huidige maandlasten. Normaliter wordt er hier ook gesproken over aansluitkosten, daar komen we wel uit. Als je hier interesse in hebt stuur met dan even middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Tevens ontvang ik dan graag een contactnummer en een beschikbaarheid tijdens kantooruren. Je stuurt een privébericht door hier te klikken.