beantwoord

verlengd met toestel, geen bevestiging

  • 25 January 2021
  • 2 reacties
  • 116 x bekeken

Hallo,

Gisteravond mijn abonnement verlengd met een iPhone 12. Eenmalige betaling is afgeschreven maar werd naar de verkeerde browser doorgestuurd na iDeal-betaling. 
 

geen bevestigingsscherm of -mail ontvangen sindsdien. Nu 24 uur geleden.

iemand die me hierbij kan helpen?

 

mijn dank is groot

Robert

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 27 January 2021, 09:35

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Bel morgen even de klantenservice.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @bertfaber,
Welkom op de Community! Supertof dat je hebt velengd bij ons. Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling.

Ik heb gelijk jouw gegevens erbij gepakt en jouw bestelling gecontroleerd! Ik zie de bestelling staan en als het goed is heb je ook al een bericht gehad van onze bezorgdienst AMP! Dat gaat dus helemaal goed.

Als ik nog iets voor je kan doen dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!