beantwoord

verlengcheck abonnement

  • 15 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 170 x bekeken

Beste,

 

Verlengcheck geeft aan dat ik mijn abbo. Kan verlengen. Wanneer ik naar mijn app ga geeft deze aan dat ik nog niet kan verlengen. Dit is zo raar? Ga morgen contact opnemen met helpdesk. Wel vreemd dit..

icon

Beste antwoord door pipodeclown 16 oktober 2019, 12:29

Wat is de einddatum van je abonnement? Vier maanden voor de einddatum kan je verlengen. Indien je in Mijn Tele2 een banner over verlengen ziet staan, dan is dat geen garantie dat het ook mogelijk is. Die banner verschijnt te pas en te onpas en niet gekoppeld aan de juiste datum.

Indien je een simonly (zonder toestel) hebt, dan is het wel mogelijk om al eerder te verlengen met toestel.

Einddatum is maart, maar ik had de helft van mijn toestel al betaald kan dit hiermee te maken hebben?

Nee het aflosschema van je toestellening staat los van de mogelijkheden om te verlengen. Verlengen is gekoppeld aan de einddatum contract. Als je einddatum in maart is dan kan je dus in november verlengen.

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Wat is de einddatum van je abonnement? Vier maanden voor de einddatum kan je verlengen. Indien je in Mijn Tele2 een banner over verlengen ziet staan, dan is dat geen garantie dat het ook mogelijk is. Die banner verschijnt te pas en te onpas en niet gekoppeld aan de juiste datum.

Indien je een simonly (zonder toestel) hebt, dan is het wel mogelijk om al eerder te verlengen met toestel.

Wat is de einddatum van je abonnement? Vier maanden voor de einddatum kan je verlengen. Indien je in Mijn Tele2 een banner over verlengen ziet staan, dan is dat geen garantie dat het ook mogelijk is. Die banner verschijnt te pas en te onpas en niet gekoppeld aan de juiste datum.

Indien je een simonly (zonder toestel) hebt, dan is het wel mogelijk om al eerder te verlengen met toestel.

Einddatum is maart, maar ik had de helft van mijn toestel al betaald kan dit hiermee te maken hebben?

Reputatie 7
Badge +1

Wat is de einddatum van je abonnement? Vier maanden voor de einddatum kan je verlengen. Indien je in Mijn Tele2 een banner over verlengen ziet staan, dan is dat geen garantie dat het ook mogelijk is. Die banner verschijnt te pas en te onpas en niet gekoppeld aan de juiste datum.

Indien je een simonly (zonder toestel) hebt, dan is het wel mogelijk om al eerder te verlengen met toestel.

Einddatum is maart, maar ik had de helft van mijn toestel al betaald kan dit hiermee te maken hebben?

Nee het aflosschema van je toestellening staat los van de mogelijkheden om te verlengen. Verlengen is gekoppeld aan de einddatum contract. Als je einddatum in maart is dan kan je dus in november verlengen.