beantwoord

verlaagde snelheid

Hallo,
Ik heb sinds 2 oktober 2015 een abonnement bij tele 2. ik heb pas sinds deze maand(maart 2017) 4G, maar als mijn bundel op is wordt de snelheid niet meer verlaagd en word ik afgesloten van het mobiel internet. Dit terwijl ik een contract heb afgesloten waarbij ik akkoord ging bij een verlaging van de snelheid. Ik vraag u vriendelijk: hoe zit dit?

icon Beste antwoord door Hinke van Tele2 17 maart 2017, 15:57

Hi gandalffrodo,

Doordat wij continu achter de schermen werken aan onder andere verbeteringen, zijn er veranderingen geweest aan je abonnement. Op deze pagina lees je wat er voor jou is veranderd.

Als je het niet eens bent met deze wijziging, dan kun je deze maand kosteloos opzeggen. Als je je telefoon nog niet hebt afbetaald, moet je die kosten natuurlijk nog wel betalen.

Indien er nog vragen zijn, dan hoor ik graag van je.

Groetjes,

Hinke

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 Reacties

Reputatie 4
Badge
Hi gandalffordo,

Heb je geen mail gehad over wijzigingen in de voorwaarden?

Groetjes,

Hinke
Nee geen mail!
Reputatie 4
Badge
Hi gandalffrodo,

Doordat wij continu achter de schermen werken aan onder andere verbeteringen, zijn er veranderingen geweest aan je abonnement. Op deze pagina lees je wat er voor jou is veranderd.

Als je het niet eens bent met deze wijziging, dan kun je deze maand kosteloos opzeggen. Als je je telefoon nog niet hebt afbetaald, moet je die kosten natuurlijk nog wel betalen.

Indien er nog vragen zijn, dan hoor ik graag van je.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 7
Badge +5
Hinke van Tele2 schreef:

Als je het niet eens bent met deze wijziging, dan kun je deze maand kosteloos opzeggen.

Die tekst suggereerd dat gandalffrodo nog op kan zeggen, klopt dat ?
Reputatie 4
Badge
@Bombarie, dat klopt inderdaad anders zou ik dat natuurlijk niet zeggen 😉
Reputatie 7
Badge +5
Oké, omdat in het linkje staat dat je 1 maand de tijd hebt vanaf december.
Dus feitelijk kun je onbeperkt opzeggen zolang je maar aan die wijziging(en) voldoet :8
Reputatie 4
Badge
@Bombarie, in dit geval geeft @gandalffrodo aan geen mail te hebben gehad en zag ik op zijn account dat de mail inderdaad niet is verstuurd. Daarom krijgt hij hierin nog de tijd tot einde van de maand. Dit geldt dus niet voor al onze klanten.