beantwoord

Verkeerde Persoonlijke Gegevens Ingevoerd bij Verlenging abonnement

  • 1 mei 2019
  • 3 reacties
  • 240 x bekeken

Ik heb zojuist mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel. De samsung galaxy a70.
Het abonnement stond echter op mijn moeders naam. Ik heb de naam dus veranderd in mijn eigen naam en mijn eigen ID-kaart nummer ingevoerd en de bestelling was afgerond. het duurt nog even voordat er een afspaak gemaakt kan worden vanwege de populariteit en voorraad van het toestel.

Nu zie ik net op het nieuwe contract dat de geboortedatum van mijn moeder nog op het contract staat. Dit betekent zodra mijn bestelling wordt afgeleverd en ze mij om mijn identiteit vragen dit niet klopt. hierdoor kan ik waarschijnlijk het product niet aannemen. Nu is mijn vraag hoe ik deze bestelling nog kan annuleren en de gegevens / geboortedatum kan wijzigen naar mijn eigen kloppende persoonsgegevens. Moet dit door middel van een contractovername?

Ik hoor graag van jullie !
icon

Beste antwoord door pipodeclown 2 mei 2019, 00:02

Voorwaarde is uiteraard wel dat je inmiddels 18 (of ouder) bent.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je moeder (de contractant) moet eerst de klantenservice bellen om de order te annuleren.
Daarna moet je een contractsovername aanvragen. Zie hier hoe je dat samen moet doen:
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/contractovername/
Je moeder (de contractant) moet eerst de klantenservice bellen om de order te annuleren.
Daarna moet je een contractsovername aanvragen. Zie hier hoe je dat samen moet doen:
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/contractovername/


Thanks voor de reactie en info. Ik ga er mee aan de slag !
Reputatie 7
Badge
Voorwaarde is uiteraard wel dat je inmiddels 18 (of ouder) bent.