beantwoord

Verkeerde order datum van mijn Samsung Galaxy s10+ waardoor ik mijn Galaxy Buds niet kan claimen.

• 23 maart 2019
  • 8 reacties
  • 354 x bekeken

Ik heb op 6 maart 2019 mijn Samsung Galaxy s10+ besteld zodat ik mee kon doen aan de actie "Gratis Galaxy buds claimen".

Er staat op het orderformulier dat ik mijn mobiel op 11 maart 2010 heb besteld. Ik kon zelf wel meedoen aan de actie maar weet nu niet of ik wordt afgewezen, als ze de orderdatum van 11 maart zien.

icon

Beste antwoord door eric 23 maart 2019, 23:52

Je zegt 6, heb je dan een email met bestelbevestiging van die datum? Want op dit document lijkt het pas dat je op de 11e hebt besteld.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je zegt 6, heb je dan een email met bestelbevestiging van die datum? Want op dit document lijkt het pas dat je op de 11e hebt besteld.
[quote=eric]Je zegt 6, heb je dan een email met bestelbevestiging van die datum? Want op dit document lijkt het pas dat je op de 11e hebt besteld.[/quot

e]

Ik heb op 6 maart verlengt zoals je in de afbeelding ziet.
Reputatie 7
Badge +4
Misschien dat Samsung dat ook accepteert als je het toevoegt aan je airpod claim?
Reputatie 2
Hi Richie, ik ben bang dat Samsung inderdaad naar besteldatum 11 maart 2019 kijkt en dat je dan geen recht hebt op de buds. Heb je al geprobeerd de buds te claimen via je Members app?

Gr, Bernadet
Ik heb hetzelfde probleem. Besteld op 1 maart en op de bon staat 11 maart. De klantenservice geeft de fout toe maar kan het nu niet oplossen zeggen ze. Mega slechte service want het is een kwestie van de brief aanpassen naar de juiste datum en opnieuw mailen. De dame gaf ook aan dat meer mensen dit probleem hebben. Ik moet maar gewoon afwachten tot Tele2 met een oplossing komt ooit..
Hi Richie, ik ben bang dat Samsung inderdaad naar besteldatum 11 maart 2019 kijkt en dat je dan geen recht hebt op de buds. Heb je al geprobeerd de buds te claimen via je Members app?

Gr, Bernadet

Dat is precies de weg die ik heb genomen om de galaxy buds te claimen.
Ik heb hetzelfde probleem. Besteld op 1 maart en op de bon staat 11 maart. De klantenservice geeft de fout toe maar kan het nu niet oplossen zeggen ze. Mega slechte service want het is een kwestie van de brief aanpassen naar de juiste datum en opnieuw mailen. De dame gaf ook aan dat meer mensen dit probleem hebben. Ik moet maar gewoon afwachten tot Tele2 met een oplossing komt ooit..

Dan hebben ze 2 weken daarvoor, want dan kan je de galaxy buds niet meer claimen.
Reputatie 2
Hi RichieD033, je gebruikt nu de pakbon van het toestel. Je hebt van Tele2 een email ontvangen na de pre order. Daar kun je een print screen van maken met het gedeelte waarop je de datum van ontvangst ziet en dat doorsturen naar Samsung. Dan komt het helemaal goed.

Poort411 dit geldt ook voor jou.