beantwoord

Verkeerde levering iphone

• 31 januari 2016
  • 3 reacties
  • 185 x bekeken

Beste tele2,

Helaas is het een zondag dus kan ik geen contact opnemen door te chatten met een medewerker/medewerkster.
Mijn simkaart doet het al een paar weken lang niet, waardoor ik dus niet kan bellen. Daarom stel ik mijn vraag in dit forum.

Een paar dagen geleden heb ik mijn abonnement verlengd, en daarbij heb ik ook een nieuwe iphone 6s aangevraagd. Zoals op de foto te zien is heb ik om een iphone 6s gevraagd en de medewerkster waarmee ik contact had zei dat ik de volgende bundel het beste kon aanvragen: een iphone 6s van 64 gb met 4 gb internet en onbeperkt bellen en smsen voor 41 euro per maand.

Vandaag is mijn nieuwe iphone en nieuwe simkaart geleverd, maar ik heb een iphone 6 ontvangen en op mijn contract staat ook dat ik een abonnement met een iphone 6 heb aangesloten. Dit was niet de bedoeling, ik vroeg namelijk duidelijk om een iphone 6s.

Dit is niet de eerste keer dat er iets misgaat, ik had veel eerder een nieuwe abonnement aangevraagd maar na 3 weken had ik nog steeds geen bevestiging gekregen van tele2. Daarom heb ik een paar dagen geleden weer contact opgenomen om te vragen wat er mis is gegaan, er werd verteld dat er niets bekend was in het systeem en dat ik het opnieuw moest aanvragen. Toen heb ik dus gevraagd of ik een bundel kon krijgen met een iphone 6s.

Mijn vraag is, is het mogelijk dat ik zo snel mogelijk de goede telefoon ontvang? Ik had verwacht dat ik heel snel weer een mobiel kon hebben waarmee ik kon bellen en smsen maar door deze fouten is dat helaas niet gelukt.

Alvast bedankt voor uw hulp.
Met vriendelijke groet,
Dilana Ozgul

icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 3 februari 2016, 14:53

Hoi Dilana,
Heb je inmiddels contact opgenomen met de telefonische klantenservice of kan ik je hier online nog helpen?
Als je mijn hulp nog nodig hebt, wil ik je vragen om mij een privebericht te sturen met deze gegevens:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Dilana,
Heb je inmiddels contact opgenomen met de telefonische klantenservice of kan ik je hier online nog helpen?
Als je mijn hulp nog nodig hebt, wil ik je vragen om mij een privebericht te sturen met deze gegevens:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Dilana,
Ik heb helaas niks meer van je gehoord. Ik had om je gegevens gevraagd maar die heb ik niet ontvangen.
Heb je mijn hulp nog nodig of hoeft dat niet meer? Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Dilana,
Aangezien ik niks meer van je heb gehoord, sluit ik dit topic. Als je toch nog een vraag hebt, kun je het beste een nieuw topic openen. Dan word je daar door mij of een van mijn collega's verder geholpen. :)
Geniet van je donderdag! Groetjes Kiko