beantwoord

verkeerde internetbundel gekocht

  • 13 January 2021
  • 2 reacties
  • 123 x bekeken

Ik heb afgelopen maand 2 verkeerde internetbundels gekocht voor een gebied waar ik mij niet bevond. Ik heb die internetbundels daarom dus ook niet kunnen gebruiken en zou dit geld graag terug willen. De geldige periode van de internetbundels is al verstreken.

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 18 January 2021, 15:43

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hallo Gianna,
Welkom op de Community! Ik ga je helpen met een oplossing voor jou niet gebruikte internetbundels.

Mijn excuses voor de late reactie. Dit topic is aan mijn aandacht ontglipt! Om welke bundel gaat het precies en wat is er gebeurd dat je deze per ongeluk hebt aangeschaft? Het is mogelijk dat ik dit voor jou kan vergoeden maar daarvoor moet ik eerst overleggen met de financiele afdeling. Ik beloof je dat ik mijn best ga doen hiervoor! 

 

Ik was zelf in Bonaire en had per ongeluk 2 groene internetbundels gekocht die niet geldig waren in dat gebied. Dit kwam omdat mijn berichten niet goed doorkwamen waardoor ik niet zag dat ik in het roze gebied zat. Ik kan op dit moment mijn factuur nog niet inzien.