vraag

Verkeerde email ingevoerd bij bestelling nieuwe telefoon

  • 24 november 2020
  • 3 reacties
  • 147 x bekeken

Zojuist heb ik bij jullie een bestelling S20 ultra gedaan. Alleen ben ik dus nu niet zeker of ik mijn email goed heb ingetypt. Ik was stom genoeg met iemand aan het praten en lette niet op wat ik precies intypte.

Het hoort normaal op een ander email te zijn. Maar daarvan ben ik dus niet zeker.

Kunnen jullie checken of ik mijn email goed heb ingesteld? Want ik heb ook geen orderbevestiging ontvangen van jullie.
 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Je praat hier met medeklanten. Directe klantenservice is er alleen telefonisch. Bel ze dus even, dan kunnen ze je bestelling controleren.

Reputatie 5
Badge +2

Hallo @toyakise,

Welkom op de Community! Ik ga er alles aan doen om uit te zoeken of jouw bestelling goed is gegaan. Super nice toestel heb je besteld, echt een topper! 
Allereerst mijn excuses voor het late reageren! Als je jouw gegevens aanvult in jouw Community account dan kan ik meteen het systeem induiken om jouw bestelling te checken.

Geef je mij een seintje als je dit hebt gedaan? Ik sta voor je klaar! :muscle:

@Cas van Tele2

 

bedankt voor je antwoord

Reageer