vraag

Verkeerde eindcontract datum

• 1 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 73 x bekeken

Hallo,
Ik heb in 2014 een Samsung Galaxy S4 met 2 jaarig abbonement aangeschaft. Ik wilde ergens in september 2016 overstappen naar een ander provider wegens het goedkope aanbod. Door dat er een fout was in jullie systeem kon ik niet overstappen en kreeg ik de toestel en de abbonement voor die goedkope prijs die ik had gevonden. En zo ging ik verlengde ik mijn abnonement met 2 jaar met de toestel Note4.
Nou ben ik al 10 maanden bezig met het veranderen van mijn eindcontract datum, mijn eindcontract datum is opeens 2018 geworden?
Plus als ik dit wil veranderen moet ik nog eens 210 euro extra betalen voor de toestel? Hoe zit dit in elkaar?
Kan een medewerker mij helpen?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge
Dag EdaYilmaz,

Als ik het goed begrijp heb je het eerste abonnement afgesloten in september 2014 voor 2 jaar.
In 2016 wou je overstappen maar was dit niet mogelijk, je bent toen bij ons een nieuwe verlening aangegaan met een nieuw toestel.
Klopt dit?

Als je in 2016 akkoord bent gegaan met een verlening dan klop het dat je einddatum 2018 is.
Dit komt door de verlening van je contract in 2016..

Groetjes, Maris
Oo helemaal verkeerd, het moest 2013 zijn ipv 2014.
Badge
Dan wordt het inderdaad een ander verhaal..

Zou je mij een privébericht willen sturen met je klantnummer, volledige adres en geboortedatum?
Je kan mij een privébericht sturen door naar mijn profiel te gaan en te kiezen voor "bericht".

Groetjes, Maris