beantwoord

Verkeerde contract ontvangen

• 28 juni 2020
  • 6 reacties
  • 208 x bekeken

Ik krijg een email van tele2 met daarin een contract. Is dat normaal of fake? Ik moet mijn nieuwe sim nog  binnen krijgen, en ook staat er een nieuw mobiele nummer en mn eigen nummer op, en de contract duur klopt niet.  Wie kan mij helpen 

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 29 juni 2020, 09:54

Hey @Miiesjje, welkom op onze community! Goed dat je dit hier bespreekt. Als je een abonnement bij ons afsluit, dan krijg je hierover een bevestigingsmail en het contract. Heb je ondertussen de klantenservice gesproken? Anders kan je mij een privébericht sturen met deze link. Ter verificatie heb ik de volgende gegevens van jou nodig:

• Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Ik zoek dit dan gelijk voor jou uit! :muscle_tone4:

Groetjes, 

Rox

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Je kunt wachten tot een moderator de komende week even kijkt, of je belt morgen even de klantenservice.

Reputatie 7
Badge +1

Als je een bestelling hebt gedaan, dan lijkt het aannemelijk dat het geen fake mail is. Heb je nummerbehoud aangevraagd? En wat klopt er niet aan de contract duur?

Heb voor 2 jaar gekozen en er staat 1 jaar,  ook staat mijn nummer er bij maar ook een nieuwe.

Ik bel straks wel. 

Reputatie 4
Badge

Hey @Miiesjje, welkom op onze community! Goed dat je dit hier bespreekt. Als je een abonnement bij ons afsluit, dan krijg je hierover een bevestigingsmail en het contract. Heb je ondertussen de klantenservice gesproken? Anders kan je mij een privébericht sturen met deze link. Ter verificatie heb ik de volgende gegevens van jou nodig:

• Voornaam + achternaam
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Ik zoek dit dan gelijk voor jou uit! :muscle_tone4:

Groetjes, 

Rox

Het is gelukt hoor,  bedankt iedereen

Reputatie 4
Badge

Het is gelukt hoor,  bedankt iedereen

Bedankt voor de update @Miiesjje. Fijn dat het is opgelost! :relaxed: