beantwoord

Verkeerde bestelling Tele2

• 29 februari 2016
  • 1 reactie
  • 109 x bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Gister heb ik een abonnement met toestel verlengd bij Tele2. Dit heb ik gedaan door te bellen naar de klantenservice van Tele2. Het gaat om de toestel samsung s7 edge. Vanmiddag heb ik een mail ontvangen waarin vermeld wordt dat Samsung s7 is besteld voor mij en daarbij zijn mijn kosten die ik maandelijks moet betalen ook veranderd.

Hoe kan dit opgelost worden?
icon

Beste antwoord door janjanjan 29 februari 2016, 23:19

Geachte heer/mevrouw,

Gister heb ik een abonnement met toestel verlengd bij Tele2. Dit heb ik gedaan door te bellen naar de klantenservice van Tele2. Het gaat om de toestel samsung s7 edge. Vanmiddag heb ik een mail ontvangen waarin vermeld wordt dat Samsung s7 is besteld voor mij en daarbij zijn mijn kosten die ik maandelijks moet betalen ook veranderd.

*** Reactie aangepast door moderator ***
Maar de klantenservice bellen. Afdeling abonnementen wijzigen of opzeggen.
Bel naar 1200 met je mobiel of 020-7544444
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Geachte heer/mevrouw,

*** Reactie aangepast door moderator ***
Maar de klantenservice bellen. Afdeling abonnementen wijzigen of opzeggen.
Bel naar 1200 met je mobiel of 020-7544444