beantwoord

verkeerd nummer ingevoerd bij nummerbehoud

  • 25 december 2017
  • 3 reacties
  • 179 x bekeken

Ik heb vanavond een abonnement willen starten, alleen toen ik de email kreeg zag ik dat ik mijn oude nummer verkeerd heb ingevoerd.
Kan ik dit nog veranderen?
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 20 februari 2018, 15:26

Hoi vince123,

Helaas heb ik niets meer van je gehoord. Ik sluit nu je topic. Mocht je nog een vraag hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge
Nee wijzigen gaat niet, je kunt wel je aanvraag annuleren en een nieuwe aanvraag met de juiste gegevens plaatsen
Reputatie 4
Badge
Hoi vince123,

Ik kijk graag met je mee om je aanvraag aan te passen! Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi vince123,

Helaas heb ik niets meer van je gehoord. Ik sluit nu je topic. Mocht je nog een vraag hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.

Mark