beantwoord

Verhuizing buitenland

• 31 juli 2019
  • 1 reactie
  • 107 x bekeken

Hi,

Ik ga over 3 maanden verhuizen naar de VS. Nu zal ik mij uitschrijven in de gemeente maar ik zou wel graag mijn abbonement door laten lopen. Is dat mogelijk?

Bij voorbaat dank,
Carter
icon

Beste antwoord door Arjan van Tele2 1 augustus 2019, 11:58

Hoi @CADekkers

Het is niet mogelijk om het abonnement door te laten lopen,na een tijdje verwachten we dat je een stabiele link kunt aantonen met Nederland.

4.7.5 Onze Diensten zijn bedoeld voor consumenten met een woon- of verblijfplaats in Nederland of een stabiele link met Nederland. Je hebt een stabiele link met Nederland wanneer je je gedurende langere tijd (voornamelijk) in Nederland bevindt, bijvoorbeeld omdat je meerdere dagen per week in Nederland werkt.

Ik hoop dat je zo voldoende informatie.

Als je een bewijs van uitschrijving naar ons stuurt kunnen we het abonnement stopzetten zonder de overige servicekosten inrekening te brengen.
De eventuele resterende toestellening dient ineens te worden voldoen.

Fijne dag,

Arjan
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge
Hoi @CADekkers

Het is niet mogelijk om het abonnement door te laten lopen,na een tijdje verwachten we dat je een stabiele link kunt aantonen met Nederland.

4.7.5 Onze Diensten zijn bedoeld voor consumenten met een woon- of verblijfplaats in Nederland of een stabiele link met Nederland. Je hebt een stabiele link met Nederland wanneer je je gedurende langere tijd (voornamelijk) in Nederland bevindt, bijvoorbeeld omdat je meerdere dagen per week in Nederland werkt.

Ik hoop dat je zo voldoende informatie.

Als je een bewijs van uitschrijving naar ons stuurt kunnen we het abonnement stopzetten zonder de overige servicekosten inrekening te brengen.
De eventuele resterende toestellening dient ineens te worden voldoen.

Fijne dag,

Arjan