beantwoord

Verhuizen naar belgie mobielnummer behouden

• 16 augustus 2017
  • 7 reacties
  • 869 x bekeken

Ik ga waarschijnlijk verhuizen naar het buiteland.
Maar ik wil graag weten of ik deze nummer mag behouden.(ik kom 2 keer per week langs voor werk) en ik wil graag weten hoe het werkt
icon

Beste antwoord door eric 16 augustus 2017, 15:51

Als je gaat verhuizen naar Belgie heb je geen stabiele link meer met Nederland. Dan kun je beter een Belgisch abonnement nemen, dat mag je voor 2 dagen per week gewoon in Nederland gebruiken.
https://www.tele2.nl/mobiel/bellen-in-het-buitenland/#faq-tele2-vraagt-mij-om-mijn-stabiele-link-met-nederland-aan-te-tonen-waarom-is-dat-en-hoe-doe-ik-dat
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als je gaat verhuizen naar Belgie heb je geen stabiele link meer met Nederland. Dan kun je beter een Belgisch abonnement nemen, dat mag je voor 2 dagen per week gewoon in Nederland gebruiken.
https://www.tele2.nl/mobiel/bellen-in-het-buitenland/#faq-tele2-vraagt-mij-om-mijn-stabiele-link-met-nederland-aan-te-tonen-waarom-is-dat-en-hoe-doe-ik-dat
Mijn zoon gebruikt deze nummer.
Maar hij woont ook in belgie maar hij heeft wel een bedrijf in nederland.(dus hij heeft ook een nederlande nummer nodig. Dit betreft een prive abbonement kan ik deze omzetten naar belgie?
Reputatie 7
Badge +4
Nee, een Nederlands nummer kun je niet omzetten naar Belgie. Het factuuradres en het rekeningnummer moet zo ie zo Nederlands blijven. Misschien kan hij een zakelijk abonnement afsluiten op het Nederlandse bedrijf.
Ik wil deze niet omzetten wil deze gewoon houden.
Kan ik deze overzetten naar zakelijk?
Reputatie 7
Badge +4
Die vraag is al eerder gesteld op het forum. Een moderator heeft toen al aangegeven dat zoiets niet mogelijk was.
Kan ik deze dan zakelijk maken wanneer mijn contract afloopt? Of overstappen?
Badge
Hoi Asyayayaa..

het is niet mogelijk om een particulier abonnement om te zetten naar een zakelijk Tele2 abonnement.

Groet, Maris