beantwoord

Verhuizen naar België

• 26 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 132 x bekeken

Ik kan mijn abonnement vanaf nu verlengen, alleen nu vraag ik me af wat ik het beste kan doen.

De kans is groot dat ik vanaf september in België ga studeren, en dus is het handig als ik daar ook kan internetten en bellen. Is het bijvoorbeeld mogelijk dat ik tegen de tijd dat ik naar België ga mijn abonnement omzet naar een Belgische? Of moet ik daar nu al rekening mee houden, en een of ander Buitenlands pakket nemen?

Nu had ik al gekeken naar dat je natuurlijk buitenlandse kleine pakketten bij kunt kopen iedere maand, maar dan bel en sms je natuurlijk buiten je bundel? Of begrijp ik dat verkeerd?

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen! 😃
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 27 oktober 2016, 12:19

Hoi monicawerther,
Als je uiteindelijk weer naar nederland komt, wil je dan je huidige nummer behouden?
Want als je dat wil, kun je bijvoorbeeld verlengen met een sim only abonnement. Je hebt dan de keuze tussen 24 maanden of een maand. Bij een maand kun je hem maandelijks overzetten naar een nieuw abonnement als je in nederland bent. Dan betaal je niet heel veel per maand. Dan kun je bijvoorbeeld de goedkoopste nemen.
En in Belgie zou je of een buitenlandbundel kunnen aanschaffen of daar een tijdelijk nummer nemen. 🙂

Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi monicawerther,
Als je uiteindelijk weer naar nederland komt, wil je dan je huidige nummer behouden?
Want als je dat wil, kun je bijvoorbeeld verlengen met een sim only abonnement. Je hebt dan de keuze tussen 24 maanden of een maand. Bij een maand kun je hem maandelijks overzetten naar een nieuw abonnement als je in nederland bent. Dan betaal je niet heel veel per maand. Dan kun je bijvoorbeeld de goedkoopste nemen.
En in Belgie zou je of een buitenlandbundel kunnen aanschaffen of daar een tijdelijk nummer nemen. 🙂

Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee monicawerther,
Ben je er nog uitgekomen mijn mijn vorige berichtje?
Ik ben benieuwd!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee monicawerther,
Ik sluit je topic aangezien je niet meer hebt gereageerd. Als je toch nog een vraag hebt, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken.
Groetjes Kiko