beantwoord

Vergoeding voor €0,01

• 11 september 2015
  • 16 reacties
  • 491 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Ik heb al €0,01 betaald toen mijn telefoon is afgeleverd. Krijg ik deze terug door middel van een korting op mijn factuur?

Casper
icon

Beste antwoord door CdM91 14 september 2015, 17:15

Ik heb het formulier ingevuld via de site. Vandaag een zeer verhelderd mailtje: de 0,01 wordtop de volgende factuur verrekend.

Quote: "Na alles te hebben nagekeken, gaan wij akkoord met je aanvraag. Wij hebben je daarom een vergoeding toegekend van 0.01 euro, ter hoogte van de kosten die je hebt gemaakt voor het pinnen bij aflevering van je pakket.

Dit bedrag zal op je eerstvolgende factuur in mindering worden gebracht. Je kunt deze vergoeding terugvinden op je factuur onder het kopje "Overige kosten/vergoedingen"."
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Doe is gek vul dit formulier in.
Laat je nog wel de uitkomst weten 😉
Volgens mij moet je dan een aangetekende brief sturen met het verzoek om teruggave.
Reputatie 7
Badge +4
0,01 was om je bankrekening te verifiëren.
jaja maar ben je dat hele bedrag dan kwijt?
Reputatie 7
Badge +5
Nee, je bespaart €4,99 bezorgkosten.
Ik heb het formulier ingevuld via de site. Vandaag een zeer verhelderd mailtje: de 0,01 wordtop de volgende factuur verrekend.

Quote: "Na alles te hebben nagekeken, gaan wij akkoord met je aanvraag. Wij hebben je daarom een vergoeding toegekend van 0.01 euro, ter hoogte van de kosten die je hebt gemaakt voor het pinnen bij aflevering van je pakket.

Dit bedrag zal op je eerstvolgende factuur in mindering worden gebracht. Je kunt deze vergoeding terugvinden op je factuur onder het kopje "Overige kosten/vergoedingen"."
Hoefde er niet eens eerst overkeg gepleegd te worden met het Hoofdkantoor? Wat goed.... Van harte gefeliciteerd en wanneer is de fuif?:)
Reputatie 5
Badge +3

Zo is dat. 'met minder geen genoegen" :D;):D
Reputatie 7
Men zal niet denken dat er recht bestaat op teruggave van die 0,01 cent, maar alleen dat in behandeling nemen van de aanvraag heeft al een veelvoud gekost, laat staan als er nog een klacht of een rechtszaak volgt. Dan kan men beter uit coulance dat hele bedrag teug betalen. Dat zal wel verrekend worden met de rest van de klanten.
Ja maar jlthkoch, euhh hoe zit het ook alweer met die inflatiecorrectie?:)
Reputatie 7
En wat ik ook nog mis in het verhaal: Vergoeding van de wettelijke rente. Men had toch op zijn minst 0,02 kunnen vergoeden? 🙂
Het zwaarste komt nog? Thuiskopieheffing.....🆒
Reputatie 7
Badge +5
Ach, op die 650.000 pinners heeft Tele2 er dik aan overgehouden.
En verbazing uiteraard bij de vergoedingscommissie om zoiets te moeten beoordelen., lachend goedgekeurd.
Who cares.
Reputatie 4
Badge +2
Dan kan men beter uit coulance dat hele bedrag teug betalen.

"Dat hele bedrag" Wat een lachertje. 😛
Reputatie 3
Grappig maar bij KPN werd die 0,01 pinbetaling keurig als korting op de eerste factuur verrekend. Vond het toen zo grappig dat zelfs dat netjes werd afgewerkt.
Reputatie 6
Badge +4
Hoefde er niet eens eerst overkeg gepleegd te worden met het Hoofdkantoor? Wat goed.... Van harte gefeliciteerd en wanneer is de fuif?:)

😃 lololol, deze was best grappig. Lekker bezig hier Karin! 😉