Verbruik op Tele2 app

• 24 juni 2015
  • 5 reacties
  • 171 x bekeken

Waarom toont de Tele2 app mijn verbruik niet meer? Er staat alleen 'Buiten de bundel' met een uitroepteken. Ik kan me ten eerste niet voorstellen dat ik over m'n bundel ben gegaan, en ten tweede wil ik graag weten of dat voor internet of voor bellen geldt, zodat ik één van beide nog kan blijven gebruiken.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi Raaachelle,

Lastig dat je je verbruik niet kan zien. Wil je de pagina eens refreshen? Zie je dan wel je verbruik? Laat me dit weten!

Groetjes,

Velma
Dat heb ik al zo'n 20x gedaan, blijft precies hetzelfde staan. Ook al de app opnieuw gedownload, werkt ook niet.
Ik zag trouwens dat het niks kost als je over je internetbundel heen gaat, dus het is niet meer heel erg een probleem.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Raaachelle,

Sorry voor mijn late reactie, kan je ondertussen al je verbruik inzien? Als dat nog steeds niet kan wil je mij dan een privé bericht sturen met je NAW-gegevens en klantnummer? Dan kijk ik met je mee. Je kan mij een privé bericht sturen door op mijn naam/foto te klikken en dan op bericht.

Groetjes,

Velma
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Raaachelle,

Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik heb de melding doorgezet naar de technische afdeling zodat dit opgelost kan worden. Zodra ik een terugkoppeling heb laat ik je dat weten.

Groetjes,

Velma