beantwoord

Verbruik mobiele data

Goedemorgen, wij zijn op vakantie in China. Ik heb er voor gekozen geen data bundel te kiezen en alleen wifi te gebruiken. Ik heb dus geen sms gestuurd in reactie op uw bericht toen we het land binnen kwamen. Op mijn iphone staat mobiele data uit. Door overheidstoezicht werken whatsapp en facebook hier niet. Gister werkte deze opeens wel terwijl dit bij mijn vriendin niet zo was. Ik word net wakker van een sms van u dat er wel mobiele data gebruikt wordt. Mobiele data staat nog steeds uit op mijn iphone.

Ik zie in mijn tele2 gebruik tot 12-09 buiten mijn bundel, dit zou een telefoongesprek kunnen zijn vanuit mongolie eveneens op 12-09 maar verder moet er geen gebruik buiten mijn bundel zijn.

Kunt u dit aub nazien en ook de mogelijkheid voor datagebruik buiten de bundel blokkeren? Ik ben bang voor hoge kosten.

Alvast bedankt!

icon Beste antwoord door Arjan van Tele2 17 september 2018, 10:28

Hoi Robsmit1989,

Welkom op het forum van Tele21,

Ik heb het voor je nagekeken, er zijn op dit moment geen kosten voor internet in het buitenland,
Wel voor bellen en gebeld worden.

Groet,

Arjan

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Als het goed is, is mobiel internet in het buitenland standaard geblokkeerd zoals aangegeven in het sms bericht, je moet of een bundel kopen of de betalen per MB aanzetten.

Vul je klant gegevens in jou profiel en kan een moderator maandag of dinsdag voor je na kijken waar komen die kosten vandaan.
Dat dacht ik inderdaad ook, ik heb dan ook geen sms terug gestuurd maar ontvang nu wel de waarschuwings sms

Klant gegevens heb ik ingevuld en mijn telefoon is uit.
Reputatie 5
Badge
Hoi Robsmit1989,

Welkom op het forum van Tele21,

Ik heb het voor je nagekeken, er zijn op dit moment geen kosten voor internet in het buitenland,
Wel voor bellen en gebeld worden.

Groet,

Arjan