beantwoord

Verbruik EU bundel?

• 17 juli 2019
  • 6 reacties
  • 192 x bekeken

Hoe kan ik het verbruik van mijn EU bundel (12 GB) inzien? Ik heb een abonnement van 20 GB waarvan 12 GB in de EU mag worden gebruikt. Op mijn Tele2 app zie ik blokje "Data Nederland/EU", maar wanneer ik daar op klik, kom ik op een scherm "Databundel Nederland". Ik kan dus niet zien wat mijn 'roaming verbruik' cq databundel verbruik in de EU is. Klopt dat?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 17 juli 2019, 12:05

Wanneer je verbruik hebt in de EU dan zie je in zowel de app als in je MijnTele2 account een extra veld onder je reguliere databundel met je EU verbruik.

Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 4
Badge
Wanneer je verbruik hebt in de EU dan zie je in zowel de app als in je MijnTele2 account een extra veld onder je reguliere databundel met je EU verbruik.

Groet Petra
Hoi Petra,

Bedankt voor je snelle reactie. Mijn app (iOS) ziet er toch iets anders uit. Ik heb wat screenshots toegevoegd, van zowel de app als de website...

MijnTele2.tele2.nl:

iOS app (1 van 3):

iOS app (2 van 3):

iOS app (3 van 3):

Heb jij de laatste build/versie van de App erop staan?
Heb jij de laatste build/versie van de App erop staan?
Ja, ik heb versie 6.3.0 draaiend onder iOS 12.3.1.
Reputatie 4
Badge
Vreemd dat jouw EU verbruik niet te zien is, ik heb hier zo geen verklaring voor. Ben je nog lang in het buitenland?
Deze week wordt er namelijk een nieuwe update verwacht, ik hoop dat daarmee ook dit probleem is opgelost.
Reputatie 4
Badge
De update laat helaas wat langer op zich wachten. We wachten namelijk nog op goedkeuring vanuit Apple en Google. Zonder goedkeuring van deze partijen kunnen we de update niet live zetten in de Playstore en Appstore.

IK ga dit topic sluiten aangezien ik verder geen reactie meer hebt ontvangen.

Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra