beantwoord

Verandering levertijd

Hallo,
Gisteren heb ik de Iphone X aangeschaft met een €530 eenmalige betaling, en daarnaast nog 2GB data en 100 bel en sms minuten. Ik heb alleen 2 vragen.

- Ik heb de €530 nog niet betaald en ik weet ook niet hoe ik dat zou moeten doen. In mijn mail van tele2 over mijn
abonnement staat ook niks hierover. Wordt het automatisch van mijn rekening afgehaald?

- De levertijd van de Iphone X was bij mijn bestelling 3 dagen. Nu (de volgende dag) is de levertijd opeens 3
weken. Hoe lang zal de levertijd dan zijn? Ik heb namelijk geen idee wat ik moet verwachten.

icon Beste antwoord door eric 13 november 2017, 20:37

De 530 euro betaling komt op de eerste factuur.
Over levertijden is weinig concreets te zeggen. De moderators verwijzen naar dezelfde pagina als jij al hebt gezien. De Iphone X is gewoon heel moeilijk leverbaar en Apple geeft geen garanties, dus de levertijden zijn onder voorbehoud van levering door Apple.
Maar je zit in de molen en zodra jouw toestel er is krijg je een email van de OPD waarmee je dan een afspraak kunt maken.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Reputatie 4
Over levertijden is weinig concreets te zeggen. De moderators verwijzen naar dezelfde pagina als jij al hebt gezien. De Iphone X is gewoon heel moeilijk leverbaar en Apple geeft geen garanties, dus de levertijden zijn onder voorbehoud van levering door Apple.
Maar je zit in de molen en zodra jouw toestel er is krijg je een email van de OPD waarmee je dan een afspraak kunt maken.
eric schreef:

Bedankt Eric! Mooi om te weten. Ik vond het alleen vreemd dat de levertijd opeens 3 weken langer werd. Maar geen probleem!
Reputatie 2
Hi benallenson,

Goed om te zien dat je al bent voorzien van een antwoord! Kan ik verder nog iets voor je doen?
Reputatie 2
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag! Jeroen