beantwoord

Velengen met behoud van 4G toestel

• 11 februari 2016
  • 2 reacties
  • 113 x bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik adviseer vaak mensen over het voor hun beste mobiele abonnement en kom nu het volgende probleem wb Tele2 tegen.

Als iemand een abo willen verlengen bij Tele2 met een voor 4G geschikt toestel, of iemand wil met een geschikt 4G toestel van een andere provider naar Tele2, dan is de 'deal' aanmerkelijk ongunstiger met sim only dan inclusief 4G toestel.

Nu begrijp ik dat Tele2 absoluut wil dat je een 4G toestel hebt om kosten te drukken en daar sta ik achter.

Echter, als je al een geschikt 4G toestel hebt en je wilt een sim only, maar je kan dus garanderen dat je 4G gaat, is het dan mogelijk (desnoods contractueel tekenen) om net zo'n goede aanbieding te krijgen als de aanbiedingen mét toestel?

Alvast dank!
icon

Beste antwoord door eric 11 februari 2016, 21:40

Bij de introductie in november 2015 gaf hun CEO aan dat ze dit later gingen toevoegen. Naast 4G is het voor Tele2 ook belangrijk dat het toestel Volte geschikt is. Dan kan het volledig op hun netwerk en is hun kostprijs voor de spraak een stuk lager dan over t-mobile..
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Bij de introductie in november 2015 gaf hun CEO aan dat ze dit later gingen toevoegen. Naast 4G is het voor Tele2 ook belangrijk dat het toestel Volte geschikt is. Dan kan het volledig op hun netwerk en is hun kostprijs voor de spraak een stuk lager dan over t-mobile..
AH, de VoLTE, dat was het kleine detail dat ik vergat en daardoor niet snapte waarom.. ;-)

Hoewel er laatst moeilijk (onmogelijk) werd gedaan over een Sony Xperia Z3 Compact (Europa). Volgens mij toch VoLTE capable..