beantwoord

vaste telefoonverbinding

• 1 maart 2019
  • 6 reacties
  • 543 x bekeken

ik heb al meer dan een week geen vaste telefoonverbinding. vanmiddag heb ik geprobeerd contact te krijgen met technisch personeel van tele2, maar werd zo lang in de wacht gezet dat mn mobiel bijna leeg was.
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 4 maart 2019, 11:47

Hallo,

Vervelend om te horen dat de wachttijd langer was dan je van ons gewend bent maar even bellen is wel de manier. De technische afdeling kan dan meteen een meting doen op jouw lijn en zo kijken wat er aan de hand is en het dan voor je oplossen. Voor de meting is het wel van belang te bellen vanaf de locatie.

Groetjes Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Kan het te maken hebben met de storing die hier beschreven wordt: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijke-problemen-met-vaste-telefonie-75447 ?
denk het niet, ik heb geen tele2-modem, omdat ik internet bij iemand anders heb en daarom een splitter tussen modem en telefoonlijn
Reputatie 7
Badge +1
Daar zal tele2 dan ook weinig aan kunnen doen. De lijn is van KPN. Maar een splitter voor het modem? Kan dat nog?
Reputatie 4
Badge
Hallo,

Vervelend om te horen dat de wachttijd langer was dan je van ons gewend bent maar even bellen is wel de manier. De technische afdeling kan dan meteen een meting doen op jouw lijn en zo kijken wat er aan de hand is en het dan voor je oplossen. Voor de meting is het wel van belang te bellen vanaf de locatie.

Groetjes Petra
Reputatie 4
Badge
Hallo fam. Vink,

Is het inmiddels al opgelost of kan ik nog iets voor jullie betekenen?
Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen zal ik dit topic gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen

Fijne dag,
Groet Petra