beantwoord

Vanuit mijn tele2 kan ik geen extra databundel kopen

  • 14 september 2019
  • 2 reacties
  • 144 x bekeken

Je kan geen land kiezen wanneer je een extra databundel wilt aanschaffen, heeft dit te maken met de storing op de app en webomgeving ?
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 16 september 2019, 15:05

Hallo, op dit moment zou het gewoon mogelijk moeten zijn om een extra databundel aan te vragen.
Kun je wel gewoon inloggen of krijg je een foutmelding en zo ja welke?

Ik hoor graag van je.
Groet Petra
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Hallo, op dit moment zou het gewoon mogelijk moeten zijn om een extra databundel aan te vragen.
Kun je wel gewoon inloggen of krijg je een foutmelding en zo ja welke?

Ik hoor graag van je.
Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Aangezien ik geen antwoord meer heb ontvangen ga ik dit topic sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra