beantwoord

Vandaag zou mijn simkaart om 09.00 worden geactiveerd!

• 1 augustus 2017
  • 16 reacties
  • 225 x bekeken

Vandaag zou mijn simkaart om 09.00 worden geactiveerd!

Helaas kan ik niet bellen, sms'en of internetten!
Kan ook niet inloggen op mijn Tele2, lukt ook niet om er in te komen met het aanvragen van een nieuw wachtwoord !!

Heb dus ook geen mogelijkheid mijn simkaart te activeren...

Mijn vodafone abbonement is al wel afgesloten.. kan dus geen klantenservice meer bellen ook..

Kan iemand mij helpen.... 🙄
icon

Beste antwoord door eric 2 augustus 2017, 08:33

Het is bekend bij ze, maar nog geen update dat het verholpen is.
https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/vertraging-activeren-orders-66337

Maar er zijn geluiden dat het inmiddels is opgelost en sims nu gaan werken!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Bij mij exact hetzelfde probleem. Probleem speelt bij mij al sinds 31-7 om 9.00 uur. Niet kunnen bellen, geen internet, niets.
Goed geregeld zo! 🤔

Heb jij al wel contact gehad Richard?? Ik kan namelijk ook niet meer bellen naar de klantenservice..

Kun jij wel inloggen verder??
Kan wel bellen naar klantenservice maar krijg steeds hetzelfde antwoord dat het vervelend is en idd wel erg lang duurt. Moet toch gewoon afwachten tot het gaat werken. Lekker dan.... net overgestapt en niets werkt ?
Hier hetzelfde.. geen goed vooruitzicht dit .. nu al spijt 😑
Zie verder in dit forum dat wij helaas niet de enige zijn. Hopelijk morgen opgelost. Compensatie voor al dit gezeik zou prettig zijn maar allerbelangrijkst is dat we bereikbaar zijn. Bellen moet nu steeds met andere telefoons. Dat dit anno 2017 zolang moet duren gaat nergens over.
Reputatie 7
Badge +4
Het is bekend bij ze, maar nog geen update dat het verholpen is.
https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/vertraging-activeren-orders-66337

Maar er zijn geluiden dat het inmiddels is opgelost en sims nu gaan werken!
Zojuist sms ontvangen en ik ben online. Eindelijk na bijna 48 uur.
bij mij speelt dit probleem ook al sinds 31 juli 9:30, al paar keer met de klantenservice gebeld. Zeer vriendelijke mensen. Maar konden niet aangeven hoelang het nog ging duren. Heb helaas nog geen sms ontvangen, heb uit voorzorg ook maar een prepaid simkaartje gekocht mocht het nog langer duren. Als arts kan ik me niet permitteren langdurig onbereikbaar te zijn.... Hoop iig dat het vandaag bij mij ook geregeld is.
Ik heb nog steeds geen bereik en kan nog steeds niet inloggen..

Gelukkig dat ie het bij jou wel doet Richard!
Reputatie 7
Badge +4
Restart je telefoon even. Als er een grote hoeveelheid orders is blijven hangen kan het even duren voordat alles er uiteindelijk door heen is geduwd. Maar in verschillende topics wordt aangegeven dat het vanmorgen allemaal weer is gaan werken.
Hier doet hij het ook nog steeds niet vanaf 31 juli 9 uur lekker onbereikbaar.
Inmiddels werkt ie hier!
Tele 2 ik wacht al vanaf 31 juli 09.00 op de activatie van mijn simkaart.

Mijn eerste ervaring met TELE 2 is K...T
Hij werkt hoera
Badge
Hoi Iedereen!

Helaas hadden wij een storing met het activeren van simkaarten en bundels, gelukkig is deze inmiddels opgelost!
Wij vinden het jammer dat dit jullie eerste kennismaking met ons is maar hopelijk zijn jullie vanaf vandaag blij met je nieuwe abonnement!

Groetjes, Maris
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!