Hiervoor is een procedure bedacht tussen de providers waar Telfort aangeeft dat Tele2 zich niet aan de procedure houdt
Bij aanvraag nummerbehoud in bijzondere omstandigheden moet er een notitie gedaan worden in de aanvraag.
Volgens Telfort is dit de procedure
" Dit kunt u doen als u wilt overstappen naar een andere provider
Als u wilt overstappen naar een andere provider en u wilt uw nummer behouden, dan kunt u een abonnement aanvragen bij een andere provider. De andere provider dient bij ons een aanvraag tot nummerbehoud in. Het is van belang dat ze daarbij een notitie meegeven: ;Klant mag per direct weg ivm problemen (let op! Vergeet de puntkomma niet)."
Tele2 zegt dat ze deze notitie bij de aanvraag hebben gedaan. Nu is de aanvraag afgewezen en volgens Telfort komt dit doordat er GEEN notitie is gedaan bij de aanvraag.
Ik heb Tele2 vanochtend gebeld, maar degene die ik aan de telefoon had zegt dat de oorspronkelijk einde datum van het abbonement bij Telfort moet worden aangepast naar een maandabonnement.Telfort kan dit niet doen.
De procedure's zijn bekend bij elke provider. Het valt mij op dat de bij Tele2 niet elke medewerker op de hoogte is van deze procedure
Wie kan helpen of heeft advies
Beste antwoord door Hinke van Tele2
Hi jwnotorius,
Nou, wij lopen nu helaas ook tegen een muur aan bij Telfort. Wij hebben de aanvraag ingevoerd, precies zoals jij hebt aangegeven en wederom wordt de aanvraag afgewezen omdat jij nog binnen contract zou zitten. Ik zou je toch weer willen aanraden contact op te nemen met Telfort, want wij hebben precies gedaan wat jij hebt aangegeven dat zij willen dat wij doen.
Groetjes,
Hinke
Bekijk origineel bericht
Nou, wij lopen nu helaas ook tegen een muur aan bij Telfort. Wij hebben de aanvraag ingevoerd, precies zoals jij hebt aangegeven en wederom wordt de aanvraag afgewezen omdat jij nog binnen contract zou zitten. Ik zou je toch weer willen aanraden contact op te nemen met Telfort, want wij hebben precies gedaan wat jij hebt aangegeven dat zij willen dat wij doen.
Groetjes,
Hinke