beantwoord

Van Telfort naar Tele2

  • 28 juli 2017
  • 34 reacties
  • 2043 x bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

34 reacties

@Hinke van Tele2
Ben wat verder aan het testen, op Android werkt het niet, maar op IOS wel.
Zit hier verschil in?
Reputatie 4
Badge
Heb je de app al opnieuw gedownload? Zo ja, kun je mij dan aangeven welke software op je telefoon staat en welke versie de Mijntele2 app heeft?
Softwareversie S7 is 3.18.14-11104523
Helaas kan ik die niet van de app vinden daar je dit pas kan zien na succesvol inloggen.
Reputatie 4
Badge
En had je de app wel of niet opnieuw geïnstalleerd?
En had je de app wel of niet opnieuw geïnstalleerd?
zeker wel, meerdere keren vanuit de playstore
Reputatie 4
Badge
De versie van de app zou 4.0.3 of hoger moeten zijn. Dit kun je terug vinden onder Instellingen -> Apps -> Mijntele2 aanklikken. Dan krijg je gelijk de versie van de app te zien.
@Hinke van Tele2
Ik heb versie 3.5 op mijn android en mijn zoon ook
Op mijn android doet hij het wel en of die van mijn zoon niet
Hoe kan ik 4.03 uit de playstore vinden
@Hinke van Tele2flapperdeflap. Na aktivatie van de sim werkt het nu wel
Case closed. Happy Customer
Reputatie 4
Badge
Hi jwnotorious,

Wat goed om te horen dat alles werkt nu!
Als ik nog wat voor je kan betekenen hoor ik het graag!

Groetjes,

Hinke