beantwoord

Van Sim Only abonnement naar abonnement met telefoon?

• 29 december 2017
  • 2 reacties
  • 944 x bekeken

Ik heb halverwege oktober een unlimited data abonnement genomen bij tele2, Ik zat eerst bij Ben en de overgang met nummerbehoud is vlekkeloos verlopen. Dankuwel daarvoor!
Ik heb nu een maand of anderhalf gebruik gemaakt van mijn unlimited data, maar helaas is mijn telefoon kapot gegaan eind december.
Gezien unlimited data toch te veel voor mij bleek te zijn, heb ik besloten om maar een abonnement met telefoon van tele2 te nemen. (Een Huawei P10 Lite met 10 GB voor 27 euro in de maand leek mij wel wat).
Ik heb dit gedaan door mijn unlimited data abonnement te verlengen, maar ik ben dus niet zeker of "verlengen" wel de juiste manier was.
Ik ben bang dat niet alles goed gegaan is qua nummerbehoud en of het überhaupt wel mogelijk is om mijn unlimited Sim Only abonnement omzetten naar een abonnement van 10GB met telefoon.

Tevens heb ik een witte huawei besteld, maar ik kreeg meteen een mail binnen die zei dat de witte variant niet direct leverbaar was. De zwarte variant zou wel direct leverbaar moeten zijn las ik op de site (Voor 23:59 besteld, morgen in huis) Ik had gehoopt de telefoon direct de volgende dag binnen te kunnen hebben. Is het nog mogelijk dit te veranderen?
icon

Beste antwoord door eric 29 december 2017, 20:34

Als je een simonly hebt dan kun je inderdaad altijd verlengen met dan een toestel erbij. De looptijd van je abonnement start dan opnieuw.

Als je een ander toestel wilt dan waar je voor gekozen hebt moet je volgende week even de klantenservice bellen. Wellicht dat ze eerst de verlenging annuleren en dan opnieuw beginnen met het andere toestel.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als je een simonly hebt dan kun je inderdaad altijd verlengen met dan een toestel erbij. De looptijd van je abonnement start dan opnieuw.

Als je een ander toestel wilt dan waar je voor gekozen hebt moet je volgende week even de klantenservice bellen. Wellicht dat ze eerst de verlenging annuleren en dan opnieuw beginnen met het andere toestel.

Oke, ik heb geen reden om in paniek te raken dus.

Volgende week contact opnemen is eigenlijk alweer te laat voor me, tegen die tijd dat ik gebeld heb zal de witte wel geleverd zijn. Ik had het graag morgen al gehad, kleur maakt niet zo zeer uit