beantwoord

Van kwaad tot erger!

  • 10 april 2018
  • 3 reacties
  • 128 x bekeken

Reputatie 2
Het moet toch echt niet gekker worden. Gebruikersgegevens op de app doet het zelden, altijd zo geweest en ik weet dat jullie niet van plan zijn daar ook maar iets aan te doen, maar dat het nog erger wordt gemaakt had toch niet gehoeven, wel? Blijkbaar wel, want nu moet ik ook telkens opnieuw inloggen om vervolgens niet bij mn gegevens te kunnen! Waardeloos Tele2! En niet capabel blijkbaar. Na jaaaaren geen goedwerkende app kunnen installeren? Diep triest! Ga zo vooral door
icon

Beste antwoord door Rena Chan 10 april 2018, 17:10

Dit is een bekende bug,
Op Android is al opgelost, voor iOS wordt aan gewerkt.


Je kunt ook aanmelden als tester van de nieuwe app.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Dit is een bekende bug,
Op Android is al opgelost, voor iOS wordt aan gewerkt.


Je kunt ook aanmelden als tester van de nieuwe app.
Reputatie 7
Badge
Er is morgen een update voor iOS.
Reputatie 6
Badge
Hoi jola

Welkom op het forum van Tele2,

Kun je me vertellen na de update of je wel kunt inloggen?

LAvast bedankt.

Arjan van Tele2