van 3G naar 4G

• 27 maart 2017
  • 9 reacties
  • 404 x bekeken

Reputatie 7
Badge +5
Wat is het beleid als je dan toch een Toestel dat niet in de lijst van toegestane Smartphones voorkomt gebruikt maar wel een 4G ready toestel gebruikt?
Wat gebeurt er dan, wordt je dan afgesloten van het Tele2 netwerk? (SMS binnen twee dagen wordt je afgesloten)

Graag wat opheldering van Tele2 en niet van Eric, dan is het helemaal duidelijk.

Het betreft de teks (dan kun je afgesloten worden) het zou fijn zijn als Tele2 daarin wat duidelijkheid verschaft ten behoeve van toekomstige klanten die een eigen telefoon willen gebruiken.

Let wel, dit is een vraag gesteld aan Tele2.

Vind u dat Tele2 hierin opheldering kan en moet geven?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er is al een topic met precies dezelfde vraag. https://forum.tele2.nl/mobiele-abonnementen-180/volte-verplicht-63847
Daarnaast, het vragen aan forumleden om niet te reageren in topics lijkt mij niet de bedoeling van een open klantenforum.
Reputatie 7
Badge +5
Dat topic is van een ander, jouw leus is een eigen topic starten.
Blijf eens bij je standpunt i.p.v. constant het bijdehandje te spelen door elk topic wat jou niet aanstaat te frustreren.
Reputatie 7
Badge +5
Het is om te beginnen een totaal ander topic, deze gaat niet over VoLTE.
En wil je niet mijn topic vervuilen Eric, met de link naar een ander hiervan losstaand topic van een ander forumlid.
Ontopic blijven.
Reputatie 7
Badge +5
''bump''
Badge
Bedankt voor de poll Cypher. Ik begrijp dat je wilt weten wat er gebeurd wanneer je een 4G Sim Only abonnement aan gaat en daarbij een 3G toestel gebruikt. Hiervoor kun je inderdaad afgesloten worden van het netwerk omdat het gebruik van een 4G toestel een verplichting is bij het afsluiten van een 4G Sim Only abonnement.
Groeten Jurrien
Reputatie 7
Badge +5
Geen dank Jurrien, graag gedaan.

Maar het gaat mij meer om de 4G telefoons die buiten de lijst van Tele2 vallen.
Een 4G geschikt toestel, of er een uit de lijst van door Tele2 geschikt bevonden toestellen.
Dan kun je afgesloten worden is ook erg vaag, daar wilde ik ook graag wat meer duidelijkheid in.

Gr

Cypher
Badge
Om welke toestellen gaat het Cypher? Die dus wel 4G ready zijn maar niet op onze lijst voorkomen. Dan ga ik er achteraan om de onderste steen boven te krijgen!
Groetjes Jurrien
Badge
Hallo Cypher!

Ik heb nog geen voorbeelden ontvangen van telefoons die je mist. Zou je die nog willen sturen?

Groetjes Jurrien
Badge
Hi Cypher,

ik heb jammer genoeg niks van je ontvangen. Daarom is dit topic gesloten. Mocht je in de toekomst toestellen tegenkomen die missen dan weet je ons te vinden!

Groetjes Jurrien