beantwoord

Valt jullie onbeperkt bellen en internet actie ook binnen Turkije?

• 24 mei 2017
  • 4 reacties
  • 899 x bekeken

Goedendag mensen,

Ik heb aantal dagen een email binnengekregen. Het ging over onbeperkt bellen en internet in het buitenland (8 juni)
Toen ik het las vond ik het al een mooie actie, en ik kan er binnenkort ook gebruik van maken.

Ik ga rond 13 juli op vakantie naar Turkije met me vader (hij is al enkele jaren lid van Tele2)
Om even terug te komen op mijn vraag: Valt jullie onbeperkt bellen en internet actie ook binnen Turkije?

Ik hoop dat ik mijn vraag duidelijk aan jullie heb gesteld, ik wacht graag op een antwoord terug!

Mvg, Eren
icon

Beste antwoord door aagje 24 mei 2017, 09:28

Turkije is geen onderdeel van de EU. De email die je kreeg ging over de aanpassingen vanaf 8 juni voor landen binnen de EU. Met name: België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland. In deze landen kun je vanaf 8 juni onbezorgd internetten, bellen en sms’en.

Voor turkije zijn er wel databundels te koop:
Bundel Prijs Geldigheid Activeren
10MB € 2,50 1 dag SMS TUR10 naar 1280
50MB € 7,50 1 week SMS TUR50 naar 1280
100MB € 12,50 1 week SMS TUR100 naar 1280

*** Reactie aangepast door moderator Frenk. Voor meer informatie, check de Huisregels - Tele2 Forum. ***
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Hoi Eren

De regeling geld in EU landen.
Reputatie 1
Badge
Turkije is geen onderdeel van de EU. De email die je kreeg ging over de aanpassingen vanaf 8 juni voor landen binnen de EU. Met name: België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland. In deze landen kun je vanaf 8 juni onbezorgd internetten, bellen en sms’en.

*** Reactie aangepast door moderator Frenk. Voor meer informatie, check de Huisregels - Tele2 Forum. ***

Nou nou, ik bedank je heel erg voor je duidelijke informatie. Maar om in het begin van je bericht met zo'n flauwe zin te beginnen vind ik weer jammer...
Reputatie 6
Badge
Ik ben het ermee eens dat een dergelijke controversiële toevoeging geen plaats heeft op ons forum, ik heb eventjes een woordje uit een verder hoogstaande reactie gehaald 🙂