beantwoord

Valse reclame

• 14 juni 2019
  • 10 reacties
  • 524 x bekeken

Jammer van de valse reclame die jullie hanteren.

Op momnet van aanmelden en keuze voor verlenging met telefoon stond er expliciet vermeld "nog enkele beschikbaar"dus hierop besloten om verlenging uit te voeren.

Na bevestiging van aanmelding is de telefoon opeens niet meer leverbaar en minimaal 1 week wachttijd!!! Paar uur later nogmaals gekken naar de site hier stond nog steeds vermeld "nog enkele exemplaren beschikbaar"" dit is niet juist anders had ik een andere keuze overwogen. Dit ben ik niet van Tele2 gewend, graag vermelding maken op de site dat er een wachttijd is!

Nu een week wachten en ik had gehoopt deze voor mijn vakantie 18 juni te ontvangen.

Een teleurgestelde klant

Hans van Rosmalen
icon

Beste antwoord door eric 14 juni 2019, 12:13

De website van Tele2 is inderdaad niet real-time. Deze wordt 3 x per week geupdate, net zoals de levertijd pagina: https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/
Welke telefoon heb je besteld?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De website van Tele2 is inderdaad niet real-time. Deze wordt 3 x per week geupdate, net zoals de levertijd pagina: https://www.tele2.nl/mobiel/levertijden/
Welke telefoon heb je besteld?
Reputatie 7
Badge
Je mag als klant zeker verwachten dat je de juiste info krijgt over je bestelling via de website. Als je je toestel voor de 18e in huis wilt hebben zou je kunnen overwegen de gedane bestelling te annuleren en opnieuw te plaatsen bij een wederververkoper. Deze hebben meestal wel voorraad of geven het concreet aan wanneer dit niet zo is. Je hebt je toestel dan binnen 1 a 2 dagen in huis. Of bezoek de Tele 2 winkel
Samsung Galaxy A70
Weet niet of het geholpen heeft maar vanmiddag toch een mail ontvangen dat de Galaxy A70 toch nog dit weekend geleverd wordt. Mijn dank hiervoor maar ik blijf van mening dat bovenstaande van toepassing blijft.
Reputatie 7
Badge +4
Ja hoor, we hebben met z' n allen geduimt dat het voor de 18e zou lukken.. fijn en enjoy!
Fijn om te horen en dat een forum zo positief kan werken. Dank jullie
Reputatie 5
Badge +1
Prettige vakantie dan met nieuwe telefoon!
Reputatie 7
Badge
Weet niet of het geholpen heeft maar vanmiddag toch een mail ontvangen dat de Galaxy A70 toch nog dit weekend geleverd wordt. Mijn dank hiervoor maar ik blijf van mening dat bovenstaande van toepassing blijft.

Dat is zo, misschien als we met zijn allen eens duimen dat de website en alles wat daarop beloofd wordt over levering en voorraad ook daadwerkelijk klopt?
Veel plezier met je nieuwe toestel.
Reputatie 2
Hi

Onderschat nooit de kracht van het forum ?
Ik wens je een hele fijne vakantie en al vast veel plezier met je telefoon.

Gr, Bernadet
Reputatie 2
Omdat er geen berichten meer zijn binnengekomen, sluit ik dit topic.

Nog een fijne dag.