beantwoord

Validatie uitvoeren

  • 11 maart 2019
  • 1 reactie
  • 84 x bekeken

Goedemiddag,

Ik probeer mijn nummerbehoud te bevestigen, onder het kopje bestelling en levering staat onder validatie uitvoeren dat ik moet antwoorden op een sms van Tele2 waarin er een code wordt gestuurd en die code moet ik terugsturen, om zo de validatie uit te voeren, echter heb ik nog geen SMS ontvangen.
Ik hoop dat u zo snel mogelijk kunt reageren, zodat er geen problemen ontstaan!
icon

Beste antwoord door eric 11 maart 2019, 17:28

Die sms wordt naar je oude sim gestuurd. Als je hem niet hebt gehad kun je morgen ook even de porteerdesk bellen op 070-2199968, ze zijn open van 8:30 tot 17:30 door de weeks.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Die sms wordt naar je oude sim gestuurd. Als je hem niet hebt gehad kun je morgen ook even de porteerdesk bellen op 070-2199968, ze zijn open van 8:30 tot 17:30 door de weeks.