beantwoord

Vaak, super slecht netwerk zowel voor bellen als 2g/3G/gprs

• 10 februari 2015
  • 13 reacties
  • 357 x bekeken

hallo, ik ben sinds maart 2014 klant van Tele2. Heb nog niet echt erge problemen gehad, maar sinds 2015 heb ik zeer slecht bereik voor het bellen, en bijna op geen plaatsen gprs/3G/2g. Wat kan ik het beste doen? Heb van andere topics al vanalles geprobeerd, telefoon naar fabrieksinstellingen, netwerkinstellingen resetten, etc.. Etc... Maar het helpt allemaal NIET!

Hoop dat mij iemand kan helpen!!

Met vriendelijke groet, Noël
icon

Beste antwoord door Su van Tele2 18 maart 2015, 09:32

Hoi Noël,

Mijn collega heeft je vorige week geprobeerd te bellen, maar helaas heeft hij je weer niet kunnen bereiken. Mocht je nog hulp nodig hebben, laat het mij dan weten. We willen je natuurlijk wel graag helpen.

Groetjes,

Su Ling
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi Noël,

Dat is balen. Ik ga je helpen! Ik raad je aan je instellingen eens na te lopen met je toestelhulp. Heb je ook deze tips doorlopen? Als ik het goed begrijp, heb je hier eerder dus geen last van gehad? Ik raad je ook aan om je sim in een ander toestel te proberen. We kunnen dan achterhalen of het aan je sim of aan je toestel ligt.

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Su Ling
Heb dit al allemaal geprobeerd. Maar niks werkt! Dus dan zal het wel aan mijn simkaart liggen.
Sorry voor 3 keer dezelfde reactie, hij gaf steeds een error aan, maar heeft hem dus alsnog erop gezet!
Reputatie 4
Badge +5
Hoi noel-3011,

Bedankt voor je reactie! Ik wil je vragen om ook even een andere sim in jouw toestel te proberen. Ik ben benieuwd of deze dan wel goed werkt. Ik wil ook graag weten wat voor een toestel jij hebt. Zou je ook eens je vliegtuigmodus aan/uit willen zetten. Verbetert dit de verbinding?

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Su Ling
Ik gebruik nu de iPhone 6 plus, heb bij het abonnement de 5s gekregen, dus heb de sim weer in de 5s gedaan en ook daar doet deze het zeer slecht, vliegmodus probeer ik elke dag wel een keer.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Noël,

Ik zou graag je NAW-gegevens en klantnummer in een privébericht willen ontvangen. Ik kijk graag of ik iets voor je kan betekenen.

Groetjes,

Su Ling
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Noël,

Dank je wel voor het sturen van je gegevens. Ik zou graag je beschikbaarheid tijdens kantooruren willen ontvangen. Ik hoor het graag van je.

Groetjes,

Su Ling
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Noël,

Mijn collega heeft je gister geprobeerd te bellen, maar helaas zonder gehoor. Hij belt je zo snel mogelijk nog een keer.

Groetjes,

Su Ling
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Noël,

Mijn collega heeft je gister meerdere malen geprobeerd te bellen, maar helaas geen gehoor. Zou je je beschikbaarheid tijdens kantooruren nogmaals willen sturen?

Groetjes,
Su Ling
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Noël,

Mijn collega heeft je vorige week geprobeerd te bellen, maar helaas heeft hij je weer niet kunnen bereiken. Mocht je nog hulp nodig hebben, laat het mij dan weten. We willen je natuurlijk wel graag helpen.

Groetjes,

Su Ling
Ik begrijp iets niet, iemand klaagt over een slecht netwerk en bereikbaar zijn ,
En Tele2 probeerd hem te bellen maar de klant is niet bereikbaar,
Mis ik een stukje of ?
En na een jaar nog steeds niet?
Strakke opmerking, kan ook lezen , maar ging me om de maffe reactie van tele 2
U bent niet bereikbaar. ..raar he als je geen bereik hebt.
Zelfde als een Ferrari kopen die niet harder dan 80 km rijd en dan terug naar de dealer die zegt ...je mag niet harder op de meeste wegen .