Uw simkaart heeft een bericht verstuurd iphone X

• 18 januari 2019
  • 5 reacties
  • 12901 x bekeken

ik heb al verschillende forum topics gelezen maar kan niet echt een goed antwoord vinden.
Ik krijg na het bellen de melding : Uw simkaart heeft een bericht verstuurd

Nu las ik iets over icloud afmelden maar dit is het niet.
Heb me KPN simkaart eruit gehaald en Tele2 erin gestopt.
Ik heb aanbieder versie Tele2 NL 35.0 op me iPhone X
Ik krijg geen update binnen maar weet niet of dit de laatste is?

Verdwijnt dit vanzelf of moet ik wat doen?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 6
Badge
Hi giebelsm, welkom op ons forum :)

Mij is bekend dat sommige iPhones dit doen maar ik ben zelf ook nog niet achter de oorzaak (als er al een enkele oorzaak is).

Via onze website kun je checken of je telefoon de laatste updates heeft en goed is ingesteld. Als je daarna nog steeds deze melding krijgt kan Apple support je misschien verder helpen. Andere gebruikers op ons forum hebben misschien ook nog tips voor je.

Succes!
Applesupport al gebeld die verwijzen me naar jullie juist.

En op jullie site staat niet welke de laatste update is nu komt het sinds gister ook niet meer voor lijkt het erop.
Alleen krijg ik nu een melding oproep mislukt terwijl ik wel gebeld heb,
Reputatie 6
Badge
Hmm. Ik zie vanuit onze kant geen problemen dus mijn voorlopige conclusie is toch dat het probleem vanaf je toestel wordt veroorzaakt.

Het is een beetje een paardenmiddel maar zou je het herstellen van je instellingen kunnen proberen? Doe dit wel even op een moment waarop je de tijd hebt om je telefoon vervolgens weer goed in te stellen. Hopelijk werkt het daarna goed!
Reputatie 7
Badge +2
Je kunt even proberen om het activeringsslot te verwijderen en daarna weer te activeren. https://www.iculture.nl/gids/activeringsslot/

Probeer ook even: instellingen - algemeen - stel opnieuw in - herstel netwerkinstellingen.
Reputatie 6
Badge
@giebelsm ik ben erg benieuwd of het nog gelukt is om van deze melding af te komen. Mocht je de tijd hebben laat je nog wat van je horen?