Upload snelheid 4G klopt niet meer

  • 28 December 2020
  • 5 reacties
  • 333 x bekeken

Reputatie 5

https://www.tele2.nl/mobiel/netwerk/internetsnelheid

De theoretische maximumsnelheid is de hoogste snelheid die je kan bereiken. Deze snelheid wordt gehaald onder ideale omstandigheden en met een geschikt 4G-toestel. De maximale snelheid die wij bieden is 225 Mbps download en tot 75 Mbps upload.

Misschien deze tekst veranderen? sinds het nieuwe systeem wordt er overal waar ik kom geknepen op  20 Mbps upload waar ik voorheen veel meer haalde.


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Dat waren de waardes op het Tele2 netwerk met 2 frequenties. Op het nieuwe (t-mobile) netwerk liggen de maximale snelheden hoger. Ze zouden ook aan shaping kunnen doen. Bij Ben en Simpel zijn ook verschillende max. down/up waardes. Het blijven natuurlijk een gedeeld medium. De maximale snelheid wordt gedeeld door alle gebruikers in die cell en dat zijn er natuurlijk ook veel meer nu het Tele2 netwerk uit staat. Ondanks dat is het T-Mobile netwerk nog steeds als beste wetenschappelijk getest in November 2020. 

Reputatie 5

Dat waren de waardes op het Tele2 netwerk met 2 frequenties. Op het nieuwe (t-mobile) netwerk liggen de maximale snelheden hoger. Ze zouden ook aan shaping kunnen doen. Bij Ben en Simpel zijn ook verschillende max. down/up waardes. Het blijven natuurlijk een gedeeld medium. De maximale snelheid wordt gedeeld door alle gebruikers in die cell en dat zijn er natuurlijk ook veel meer nu het Tele2 netwerk uit staat. Ondanks dat is het T-Mobile netwerk nog steeds als beste wetenschappelijk getest in November 2020. 

Gaat er om dat voor de overzetting van het nieuwe systeem wel hogere waardes haalde en precies na de overzetting in meerdere regio's max 20 upload haal. Snap je wat ik bedoel? ik snap wat jij bedoelt maar ik heb het er over dat op precies dezelfde locaties niet hoger haal dan 20 Mbps upload waar ik voorheen ver daar boven zat. Het is structureel 20 Mbps max. Het lijkt wel of Tele2 de upload heeft beperkt in het nieuwe systeem. Het is dus ook niet op 1 locatie maar meerdere, voordat ik in het nieuwe systeem zat maar wel roamde op T-Mobile haalde ik waardes tot 70 Mbps..

Reputatie 7
Badge +12

Tja op Tweakers zijn ook 1 of 2 gebruikers die dit ervaren. Verder geen meldingen gezien.

Reputatie 5

Tja op Tweakers zijn ook 1 of 2 gebruikers die dit ervaren. Verder geen meldingen gezien.

Dan nog is het vreemd toch Eric?

Reputatie 5

Tja op Tweakers zijn ook 1 of 2 gebruikers die dit ervaren. Verder geen meldingen gezien.

Nu weer meer mensen.