beantwoord

Upgrade van tele2 simonly naar abo+toestel

Ik wil van een Tele 2 Sim only abonnement overstappen naar een 2 jarig Tele 2 iPhone 6 abonnement.
Nu is mijn vraag:
Hoelang gaat het duren voor ik de iPhone heb en mijn sim only afgesloten is????

icon Beste antwoord door Ben van Tele2 10 maart 2016, 11:32

Beste Kia Caron,
Leuk om te horen dat je interesse hebt in een iPhone 6!
Het is een populair toestel, dat zeker! En tomtom1298 heeft een punt.

Door de grote populariteit van de iPhone 6 kan het zijn dat het iets langer duurt voordat deze geleverd wordt.
Maar let op: Dit hoeft niet voor jou van toepassing te zijn! Dit heeft te maken met het precieze model en de opslagcapaciteit.
Heb je het over een 6, of 6S? En dan de kleinere variant, of de grote (Plus) variant?
Dit zijn al 4 verschillende modellen. En dan zijn er ook nog verschillen in de opslag (16, 64, 128GB).
Al met al dus veel toestellen om uit te kiezen en allemaal ook met een verschillende levertijd.
Als een toestel voorradig is sturen we hem natuurlijk direct op.

Wil je snel weten hoe het zit voor jou, bel even met 0800-1602 (Consumenten Sales van Tele2).
Daar kunnen ze je precies uitleggen hoe het voor jou in elkaar steekt, en wat de verwachting is omtrent de levertijd van het toestel dat je wilt.
Mocht je nog andere vragen hebben, hoor ik het graag van je.
Groet
Ben

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 Reacties

Hey Kia Caron. Ik heb recentelijk het zelfde abonnement afgesloten. En kreeg te horen dat het enkele weken kan duren voor ik het toestel kreeg (hij was niet op voorraad) uit eindelijk de allerlaatste toestel maar in de winkel zelf opgehaald. Dus ik zou het via de winkel doen als je sneller wil.
Reputatie 6
Badge +5
Beste Kia Caron,
Leuk om te horen dat je interesse hebt in een iPhone 6!
Het is een populair toestel, dat zeker! En tomtom1298 heeft een punt.

Door de grote populariteit van de iPhone 6 kan het zijn dat het iets langer duurt voordat deze geleverd wordt.
Maar let op: Dit hoeft niet voor jou van toepassing te zijn! Dit heeft te maken met het precieze model en de opslagcapaciteit.
Heb je het over een 6, of 6S? En dan de kleinere variant, of de grote (Plus) variant?
Dit zijn al 4 verschillende modellen. En dan zijn er ook nog verschillen in de opslag (16, 64, 128GB).
Al met al dus veel toestellen om uit te kiezen en allemaal ook met een verschillende levertijd.
Als een toestel voorradig is sturen we hem natuurlijk direct op.

Wil je snel weten hoe het zit voor jou, bel even met 0800-1602 (Consumenten Sales van Tele2).
Daar kunnen ze je precies uitleggen hoe het voor jou in elkaar steekt, en wat de verwachting is omtrent de levertijd van het toestel dat je wilt.
Mocht je nog andere vragen hebben, hoor ik het graag van je.
Groet
Ben