beantwoord

Update van verbuiksgegevens


  • TJD
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Waarom gaat een update van gebruiksgegevens niet 'real time'?

icon Beste antwoord door Hinke van Tele2 4 januari 2018, 09:10

Hi TJD,

Dit heeft er mee te maken dat ons systeem er tussen zit die alles registreert. Jij verbruikt gegevens, dit wordt teruggekoppeld aan ons systeem en zodra deze door heeft gekregen hoeveel jij hebt verbruikt wordt dit verwerkt in de MijnTele2 App. We proberen het zo direct mogelijk te laten zien in de app, maar dit gebeurt niet altijd.

Groetjes,

Hinke

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Reputatie 6
Badge
TJD schreef:

Waarom gaat een update van gebruiksgegevens niet 'real time'?



Hoi TJD

Een goede vraag en ik ben zeer benieuwd naar het antwoord.
Er zijn immers Apps waarbij je gebruik wel real time wordt bijgehouden.
De meeste mobieltjes hebben ook de mogelijkheid zelf het verbruik te checken en in te stellen.

Groet Esther
Reputatie 3
Badge
Hi TJD,

Bedoel je de verbruiksgegevens in MijnTele2?

Groetjes,

Hinke
Die bedoel ik inderdaad. Het duurt vaak erg lang eer die gegevens zijn bijgewerkt.
Reputatie 3
Badge
Hi TJD,

Dit heeft er mee te maken dat ons systeem er tussen zit die alles registreert. Jij verbruikt gegevens, dit wordt teruggekoppeld aan ons systeem en zodra deze door heeft gekregen hoeveel jij hebt verbruikt wordt dit verwerkt in de MijnTele2 App. We proberen het zo direct mogelijk te laten zien in de app, maar dit gebeurt niet altijd.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 3
Badge
Hi TJD,

Zijn er nog vragen hierin?

Groetjes,

Hinke