Gevolg : heb nu geen data meer in mijn eigen bundel en de gekochte unlimited bundel werkt niet, maar blijft de nog werkbare uren aftellen. Wat gaat hier fout?
Hoe krijg ik mijn resterende data weer terug en de unlimited data weer werkend?
Beste antwoord door Petra van Tele2
Beste allemaal,
Op het vlak van informatie voorziening verschilt iedereen zichtbaar van mening. Daar is niks mis mee want daar is een forum voor bedoeld. Maar laten we het hier wel een beetje netjes houden en met respect met elkaar omgaan.
Ik was dan ook genoodzaakt enkele reacties conform de huisregels aan te passen.
Tele2 is van mening dat er zowel op de website als in de app voldoende informatie beschikbaar is over onze unlimited abonnementen en over de 24 uur unlimited databundel.
Fijne dag .
Groet Petra
Bekijk origineel bericht
Op het vlak van informatie voorziening verschilt iedereen zichtbaar van mening. Daar is niks mis mee want daar is een forum voor bedoeld. Maar laten we het hier wel een beetje netjes houden en met respect met elkaar omgaan.
Ik was dan ook genoodzaakt enkele reacties conform de huisregels aan te passen.
Tele2 is van mening dat er zowel op de website als in de app voldoende informatie beschikbaar is over onze unlimited abonnementen en over de 24 uur unlimited databundel.
Fijne dag .
Groet Petra