beantwoord

Unlimited data voor 24 uur telt af, maar werkt niet

• 27 juli 2019
  • 43 reacties
  • 808 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

43 reacties

Daarom heet de bundel “24 uur unlimited data (in NL)”.Juist... en ik kan me dus dat NL niet herinneren. ............. Ik blijf van mening dat Tele2 in deze in gebreke blijft.
Zoveel data en dat allemaal voor 3 euro...

Het gaat mij er niet om of Tele2 mij een goede deal geeft, welke kosten Tele2 maakt om mij dit aan te bieden. Als consument wil ik duidelijkheid over het product dat ik aanschaf
Reputatie 7
Badge +5
Het gaat niet over de prijs Eric, het gaat over de onduidelijkheid etc.

edit, de TS was me net voor.
Reputatie 7
Badge +4

Juist... en ik kan me dus dat NL niet herinneren. Kan zijn dat de manier waarop ik het heb aangeschaft dit niet zo meldde, of misschien omdat ik er niet op bedacht was. Als je kiest voor de optie bundels voor NL en EU, verwacht je bundels voor NL EN EU.................

Het gaat mij er niet in om of Tele2 mij een goede deal geeft, welke kosten Tele2 maakt om mij dit aan te bieden. Als consument wil ik duidelijkheid over het product dat ik aanschaf

OK, het moet dus duidelijker. Zoiets als dit? 😀

Reputatie 4
Badge
Beste allemaal,

Op het vlak van informatie voorziening verschilt iedereen zichtbaar van mening. Daar is niks mis mee want daar is een forum voor bedoeld. Maar laten we het hier wel een beetje netjes houden en met respect met elkaar omgaan.
Ik was dan ook genoodzaakt enkele reacties conform de huisregels aan te passen.

Tele2 is van mening dat er zowel op de website als in de app voldoende informatie beschikbaar is over onze unlimited abonnementen en over de 24 uur unlimited databundel.

Fijne dag .

Groet Petra

Juist... en ik kan me dus dat NL niet herinneren. Kan zijn dat de manier waarop ik het heb aangeschaft dit niet zo meldde, of misschien omdat ik er niet op bedacht was. Als je kiest voor de optie bundels voor NL en EU, verwacht je bundels voor NL EN EU.................

Het gaat mij er niet in om of Tele2 mij een goede deal geeft, welke kosten Tele2 maakt om mij dit aan te bieden. Als consument wil ik duidelijkheid over het product dat ik aanschaf
OK, het moet dus duidelijker. Zoiets als dit? 😀

Reputatie 7
Badge +4
Onder het hoofdstuk NL & EU staan dus bundels met verschillende smaken en geldigheid. Maar goed, voordat we allemaal voorstellen voor Tele2 gaan doen om rode en groene pijlen toe te voegen aan hun app, Petra van Tele2 heeft al aangegeven dat ook zij de huidige communicatie en uitingen voldoende vinden. Op naar het volgende topic!
Onder het hoofdstuk NL & EU staan dus bundels met verschillende smaken en geldigheid. Maar goed, voordat we allemaal voorstellen voor Tele2 gaan doen om rode en groene pijlen toe te voegen aan hun app, Petra van Tele2 heeft al aangegeven dat ook zij de huidige communicatie en uitingen voldoende vinden. Op naar het volgende topic!
Op naar het volgende topic? Liever niet, ben er wel klaar mee. Is niet mijn hobby om iedere dag op fora rond te hangen. Fijne dag verder.
Reputatie 7
Badge
De enige onduidelijkheid zou kunnen zijn dat de bundel in geheel niet in de EU te gebruiken is 🤡
Beste allemaal,

Op het vlak van informatie voorziening verschilt iedereen zichtbaar van mening. Daar is niks mis mee want daar is een forum voor bedoeld. Maar laten we het hier wel een beetje netjes houden en met respect met elkaar omgaan.
Ik was dan ook genoodzaakt enkele reacties conform de huisregels aan te passen.

Tele2 is van mening dat er zowel op de website als in de app voldoende informatie beschikbaar is over onze unlimited abonnementen en over de 24 uur unlimited databundel.

Fijne dag .

Groet Petra

@Petra van Tele2 , Fijn dat er iemand van Tele2 reageert. Info mag dan volgens jullie voldoende zijn, maar info na aanschaf, schiet te kort. Je kan in het buitenland niet zien hoeveel je van die "unlimited" 1,1 Gb hebt verbruik waardoor je, zonder melding, zomaar overgaat naar je eigen bundel. Dat vind ik het meest kwalijk, want nu heb ik in plaats van nog een beetje data, helemaal geen data meer, omdat nu het laatste beetje uit mijn eigen bundel ook is verbruikt
Reputatie 4
Badge
@EvelienvV73 Je ziet in je MijnTele2 account je 24 uur unlimited bundel, tot wanneer deze geldig is en ben je in een ander EU-Land dan zie je ook hoeveel van de 1,1 GB je hebt verbruikt.

Je ontvangt daarnaast een sms als je 80 en 100% hebt verbruikt, ook dit staat vermeld op onze website bij de veelgestelde vragen. Dit geldt ook voor de 24 uurs bundel.

Ik dank je in ieder geval voor je feedback!

Groet Petra
@Petra van Tele2
Ik ben het absoluut niet met jou eens, dat het in de app duidelijk is dat je maar 1,1 GB krijgt voor 24 uur unlimited data!!
Dit is niet transparant. Dat moeten jullie er duidelijk bij vermelden.

Beetje jammer zo'n reactie...
Reputatie 7
Badge +4
En zo blijven we in een kringetje draaien..
Info over 24h unlimited
Het enige wat we vragen is om de informatie duidelijker te maken. Dat lijkt me voor een organisatie als Tele2 niet zo heel moeilijk. Nou kan ik natuurlijk weer bij allerlei organisaties na gaan vragen of ik het bij het rechte eind heb voor wat betref de transparantie. Maar wat hierboven al genoemd word, ik heb er al weer teveel tijd en energie in gestoken. En dat voor 3 euro... Dus ik ben der klaar mee.

Tele2...doe er je voordeel mee!
Jullie kunnen het duidelijk vinden, uit deze topic blijkt dat dat dus niet zo is.

Fijne avond nog allemaal.
Reputatie 7
Badge
Het enige wat we vragen is om de informatie duidelijker te maken.
Hoe dan? (Zonder grote lappen tekst die de app onwerkbaar maken.)
Reputatie 7
Badge +4
Grotere letters en pijlen naar 24 uur en NL?
Lijkt me heel simpel: Geef mensen de keuze 24 uur Unlimited data Nederland OF 1Gb EU in 24 uur, zijn niet zo veel woorden, maar dat zal wel te simpel gedacht zijn... Ik blijf erbij : In het buitenland is het niet unlimited, dus noem het niet zo
Reputatie 7
Badge
Ik blijf erbij, zo heet die bundel ook niet. “24 uur unlimited data (in NL)”
Om te voorkomen dat klanten denken dat de bundel niet in het buitenland is te gebruiken, zou daarover wat toegevoegd kunnen worden.
Reputatie 4
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra