beantwoord

Unlimited data verschillen

  • 11 July 2021
  • 3 reacties
  • 227 x bekeken

Wat is het verschil in unlimited data 19.1 die ik heb.  En de 17.4 die mijn vriendin heeft? Mijn abonnement is 10 euro goedkoper. Ik heb 10gb data en mjjn vriendin de zogenaamde unlimited maar in haar tele2 app zie je dat ze maar 8gb data heeften 2gb databooster. Met andere woorden gewoon 10gb! Verder zijn bij mij zijn de verschillende mogelijkheden ook goedkoper.  Heel vreemd allemaal. Kunnen jullie dit helder uitleggen?

icon

Beste antwoord door WhTurner 11 July 2021, 19:02

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Zie voor een uiyleg over unlimited zie: 

Op verschillende data gestarte abonnementen kunnen verschillen omdat de voorwaarden bij tussentijdse wijzigingen niet voor al lopende abo's aangepast worden.

Zie voor een uiyleg over unlimited zie: 

Op verschillende data gestarte abonnementen kunnen verschillen omdat de voorwaarden bij tussentijdse wijzigingen niet voor al lopende abo's aangepast worden.

Dank voor je reactie. Ik kan helaas de link niet openen: Ik krijg geen toegang tot de pagina?

 

Sorry, de link werkt bij mij wel.

Unlimited date betekent: 8GB max per dag, met de mogelijkheid om als het bijna op is gratis 2GB bij te bestellen.

10GB data is 10GB per maand, zie https://www.tele2.nl/mobiletarieven die link zou wel moeten werken