unlimited data nog 1gb

  • 11 January 2021
  • 23 reacties
  • 1076 x bekeken

Ik ben overgezet naar het nieuwe netwerk,en ik was niet meer bereikbaar en had geen internet meer.heb een nieuwe simkaart gekregen…

Als mijn 5gb op was kon ik altijd een sms sturen...met de tekst NOG 1GB naar 1280 ONBEPERKT !! Moet nu eerst alles opmaken voor dat ik weer 1gb kan krijgen 1 flut gb wat is dat anno 2021

Nu werkt dit niet meer zoals het was...begin ik me groen en geel te ergeren aan tele2 ik hoop dat dit snel veranderd!!???Mijn contract loopt tot eind februari en na 12 jaar klant te zijn geweest heb ik er steeds meer zin in om over te stappen!!! 

Unlimited data met zon beperking is het zelfde als iemand die geen ledematen heeft claimt dat die geen invalide is

 

De groeten

 

pipodeclown 3 jaar geleden

@pipodeclown  Volgens mij stond er voorheen toch echt iets van zoveel boosters als je maar nodig hebt kunnen aanvragen en was er geen letterlijke sprake van dat een booster eerst op moest zijn voordat je een volgende aan kon vragen. Maar laten we daar niet over gaan touwtrekken, volgens mij is het constructiever om tot een oplossing van de huidige problemen te komen.

Met name je laatste 2 zinnen zouden al een heel mooie geste vormen wanneer ik het heb over je iets van de kritiek van je klanten aantrekken. :)

Er is geen limiet geweest voor het aantal boosters anders mag het niet als Unlimited verkocht worden. Ook nu hoeft je bundel niet eerst op te zijn, zoals ik schreef.

Ik hoop dat de bottlenecks snel opgelost worden.

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

23 reacties

Ja kan 1 GB bijbestellen als je 80% van je in gebruik zijnde bundel hebt verbruikt.

Reputatie 7
Badge +12

Bij alle providers werkt dit nu hetzelfde. Je krijgt per dag een FUP van 5gb en als die op 80% kun je starten met een gratis bundelbooster te bestellen. Als die weer op 80% is weer 1 etc. Providers hebben dit beleid om oneigenlijk gebruik van een smartphone abonnement te voorkomen. Door een fout op het oude netwerk kon je om deze beveiliging heen.

Bij alle providers werkt dit nu hetzelfde. Je krijgt per dag een FUP van 5gb en als die op 80% kun je starten met een gratis bundelbooster te bestellen. Als die weer op 80% is weer 1 etc. Providers hebben dit beleid om oneigenlijk gebruik van een smartphone abonnement te voorkomen. Door een fout op het oude netwerk kon je om deze beveiliging heen.

Je bedoel providers hebben dit beleid om onbeperkt (unlimited) gebruik van smartphone (4G) te voorkomen? dit zelfde beleid is al afgestraft in andere landen waaronder de vs met fikse boetes

En terecht ! 1GB is echt niet meer van deze tijd vervelend beperkt gedoe  

Reputatie 7
Badge +12

Tja, zolang de ACM daar niet op ingrijpt zullen alle providers deze FUP blijven hanteren.

Reputatie 7

Onbeperkt gebruik is toch mogelijk? Je moet alleen wel regelmatig aanvullen.

WhTurner, nee man ja dat kan maar dan moet heel die internet leeg zijn voordat het toegepast word en dan kom je niet meer op het netwerk 

Bij alle providers werkt dit nu hetzelfde. Je krijgt per dag een FUP van 5gb en als die op 80% kun je starten met een gratis bundelbooster te bestellen. Als die weer op 80% is weer 1 etc. Providers hebben dit beleid om oneigenlijk gebruik van een smartphone abonnement te voorkomen. Door een fout op het oude netwerk kon je om deze beveiliging heen.

Oh ja joh uhm kijk kpn unlimited 5gb. Send zovaak mogelijk 1gb als je wilt ipv dit

Onbeperkt gebruik is toch mogelijk? Je moet alleen wel regelmatig aanvullen.

Ik moet telkens heel me telefoon resetten om weer op het netwerk te komen

 

Na mijn contract kan ik eindelijk weg. Wou dat het eerder vandaag dan morgen was triest zooitje ever bahh

Onbeperkt gebruik is toch mogelijk? Je moet alleen wel regelmatig aanvullen.

Dit is op dezelfde manier mogelijk met een 1gb per maand abonnement,gewoon even aanvullen.…

 

 

Ik ben overgezet naar het nieuwe netwerk,en ik was niet meer bereikbaar en had geen internet meer.heb een nieuwe simkaart gekregen…

Als mijn 5gb op was kon ik altijd een sms sturen...met de tekst NOG 1GB naar 1280 ONBEPERKT !! Moet nu eerst alles opmaken voor dat ik weer 1gb kan krijgen 1 flut gb wat is dat anno 2021

Nu werkt dit niet meer zoals het was...begin ik me groen en geel te ergeren aan tele2 ik hoop dat dit snel veranderd!!???Mijn contract loopt tot eind februari en na 12 jaar klant te zijn geweest heb ik er steeds meer zin in om over te stappen!!! 

Unlimited data met zon beperking is het zelfde als iemand die geen ledematen heeft claimt dat die geen invalide is

 

De groeten

 

Gelijk heb je Jeffrey ik raad je aan verdiep je in KPN Unlimted en lees het forum over hun onbeperkt

 

Je blijft op het netwerk het word alleen zwaar vertraagd tot je weer een gb hebt besteld dan word het weer normaal

 

Ze doen niet moeilijk om hoeveel gb's je pakt

Maar je kan ze alleen 1 voor 1 vrage

Een beetje zoals Tele2 / T - mobile zou moeten doen

 

Maar dan vele malen beter ben blij als ik bij hun weg ben

BIJNA!!!! 🙏🏻

 

Noem je over een kleine vijf maanden  BIJNA ?

Reputatie 7

WhTurner, nee man ja dat kan maar dan moet heel die internet leeg zijn voordat het toegepast word en dan kom je niet meer op het netwerk 

Dat zou inmiddels opgelost moeten zijn.

Reputatie 7

Bij alle providers werkt dit nu hetzelfde. Je krijgt per dag een FUP van 5gb en als die op 80% kun je starten met een gratis bundelbooster te bestellen. Als die weer op 80% is weer 1 etc. Providers hebben dit beleid om oneigenlijk gebruik van een smartphone abonnement te voorkomen. Door een fout op het oude netwerk kon je om deze beveiliging heen.

Oh ja joh uhm kijk kpn unlimited 5gb. Send zovaak mogelijk 1gb als je wilt ipv dit

Zo vaak je wilt, maar wel één per keer, net als bij Tele2.

Reputatie 7

Onbeperkt gebruik is toch mogelijk? Je moet alleen wel regelmatig aanvullen.

Dit is op dezelfde manier mogelijk met een 1gb per maand abonnement,gewoon even aanvullen.…

 

 

Met een 1GB abonnement betaal je voor elke extra bundel.

Onbeperkt gebruik is toch mogelijk? Je moet alleen wel regelmatig aanvullen.

 

er is een verandering in werkwijze gekomen. Een verandering waar de meeste mensen die lang onder contract met tele2 staan niet voor getekend hebben. Tele2 heeft er altijd mee ingestemd om op een bepaalde manier onbeperkt internet te leveren . Een wederkeringe instemming. Wij zaten en bleven bij Tele2 omdat Tele2 goed was. 

Wij hebben niet ingestemd voor slecht tot geen bereik van internet, voor telkens een bundelbooster op moeten waarderen online -op de site- terwijl je in een belangrijke meeting zit, of een online les. 

 

Daarnaast werd/wordt er reclame gemaakt met: onbeperkt internet, trek het internet helemaal leeg!!!!!!!!

Er wordt niet gezegd als reclame:

5GB internet!!!! Met onbeperkt aantal keren 1 gb opwaarderen (maar opwaarderen kan pas als 80%van GB is verbruikt. Onderbreek je serie/college/les,tentamen of meeting om op te waarderen.

 

Het zou tele2 gewoon sieren als ze zich iets van de kritiek van hun klanten aantrekken.

 

Ten eerste, zelfs de manier waarop tele2 beweert dat het nu zou moeten werken werkt niet. Zolang daar geen verandering in komt is er sprake van een continue storing, en het is belachelijk dat dit na maanden nog niet is opgelost.

 

Ten tweede, de manier waarop het nu zou moeten werken, is een verslechtering van het product. Klanten zouden dan ook per direct zonder bijkomende kosten van hun lopende contract af moeten kunnen komen zodat ze kunnen overstappen zonder de resterende termijn van hun contract uit te moeten zitten.

 

Ten derde, als ik zo de communicatie zie hier van de afgelopen maanden, geloof ik er niets van dat de oude manier waarop het werkte een foutje was. Het lijkt me veel logischer om aan te nemen dat t-mobile opzettelijk het tele2 unlimited product kreupel heeft geschopt ten gunste van eigen t-mobile producten zoals o.a. het duurdere 4g thuis om te voorkomen dat de unlimited bundel hier nog langer mee concurreert.

 

Ik heb niet het gevoel dat tele2 op gelijkwaardige voet met t-mobile aan het fuseren is, en ik vind het jammer om tele2 zo roemloos aan zijn eind te zien komen. 

Reputatie 7
Badge +12

Merken komen en merken gaan… Nu met Simpel erbij is de mengelmoes wel heel groot geworden en heeft T-Mobile weer een nieuw merk om onderscheidend te zijn.

Dat ben ik helemaal met je eens, ik heb al wat transities meegemaakt wat dat betreft Zonnet - Versatel - Tele2 -T-mobile. Maar ik had eerlijk gezegd tele2 nog liever compleet zien opgaan in t-mobile dan de manier waarop het nu gekannibaliseerd wordt.

De naam van tele2 wordt goed gebruikt, terwijl de producten die die naam hebben opgebouwd aan stevig knaagwerk onderhevig zijn, gebukt gaan onder verslechterende voorwaarden, transitie problemen en technisch soms slecht uitvallende IT projecten waarbij klanten slecht geïnformeerd worden en de reclame uitingen grenzen aan misleiding. De spaanders die tijdens het hakken vallen wacht slechts matige support, en soms helemaal geen oplossing.

 

Bij de vorige overnames en fusies behield je gewoon je eigen product zoals het was, totdat je overstapte, een upgrade deed of een ander product koos. Het is jammer dat dit voor het unlimited product niet gelukt is, dat had een hoop problemen bij klanten bespaard, zeker juist in deze verschrikkelijke corona tijd, waarbij je online data verbinding een veilig alternatief en toevluchtsoord vormt, en de telefonische unlimited bundels soms de enige (nood) oplossing voor mensen zijn.

 

Reputatie 7

Het maakt natuurlijk uit aan welke kant je zit bij een fusie. De T-Mobile klanten hebben weinig van de fusie gemerkt volgens mij, maar Tele2 is in dit geval de kleinere partij die aangepast wordt naar de werkwijze van de grotere partij. Ziggo klanten waren ook niet blij toen gekozen werd om de (mindere) techniek van UPC te gebruiken en alleen de naam van Ziggo.

Voor zover ik weet is unlimited altijd verkocht als onbeperkt, mits je aanvult. Technisch stond er meer open, maar dat geeft geen rechten. Ik ben zeker met je eens dat Tele2 dan wel moet zorgen dat het aanvullen goed werkt en dat blijkt helaas toch steeds weer een issue. Dat een klant pas vanaf 80% verbruik kan aanvullen vind ik ook geen goede ontwikkeling, omdat 20% van een 1GB bundel slechts 200MB is die er tijdens streamen heel snel doorheen kan zijn en de verbinding dan na 100% verbroken wordt. Ik zou zeggen, laat klanten na 50% aanvullen en zorg dat het ook werkt.

Noem je over een kleine vijf maanden  BIJNA ?

 

Wel beter dan nog 1 jaar dus ja bijna! 

WhTurner, nee man ja dat kan maar dan moet heel die internet leeg zijn voordat het toegepast word en dan kom je niet meer op het netwerk 

Dat zou inmiddels opgelost moeten zijn.

Nope. 

@pipodeclown  Volgens mij stond er voorheen toch echt iets van zoveel boosters als je maar nodig hebt kunnen aanvragen en was er geen letterlijke sprake van dat een booster eerst op moest zijn voordat je een volgende aan kon vragen. Maar laten we daar niet over gaan touwtrekken, volgens mij is het constructiever om tot een oplossing van de huidige problemen te komen.

Met name je laatste 2 zinnen zouden al een heel mooie geste vormen wanneer ik het heb over je iets van de kritiek van je klanten aantrekken. :)

Reputatie 7

@pipodeclown  Volgens mij stond er voorheen toch echt iets van zoveel boosters als je maar nodig hebt kunnen aanvragen en was er geen letterlijke sprake van dat een booster eerst op moest zijn voordat je een volgende aan kon vragen. Maar laten we daar niet over gaan touwtrekken, volgens mij is het constructiever om tot een oplossing van de huidige problemen te komen.

Met name je laatste 2 zinnen zouden al een heel mooie geste vormen wanneer ik het heb over je iets van de kritiek van je klanten aantrekken. :)

Er is geen limiet geweest voor het aantal boosters anders mag het niet als Unlimited verkocht worden. Ook nu hoeft je bundel niet eerst op te zijn, zoals ik schreef.

Ik hoop dat de bottlenecks snel opgelost worden.